Esotiq & Henderson, polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej, zaprezentował pierwszy, technologiczny Concept Store.
Znajdujący się w Galerii Blue City w Warszawie, innowacyjny koncept sklepu oferuje wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, można swobodnie przeglądać produkty, korzystając z interaktywnych ekranów i intuicyjnego systemu zakupów.
Harmonijne doświadczenie zakupowe
Nowy koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów. W tym wyjątkowym sklepie klienci mają możliwość samodzielnego wyboru produktów za pomocą interaktywnych ekranów. Cały proces odbywa się w prywatnej przymierzalni, gdzie wybrane produkty są dostarczane, a klienci mogą dokonywać wyborów we własnym tempie.
Sklep to harmonijna kontynuacja doświadczenia zakupowego. Od momentu wejścia, poprzez wybieranie produktów, przymierzanie, aż po samodzielne płatności, klienci są prowadzeni przez proces zakupowy, który łączy technologię z elegancją, zapewniając jednocześnie dyskrecję i komfort.
Aktualnie marka liczy około 260 sklepów w Polsce oraz 40 w Europie.