Tylko w lipcu polska marka biżuteryjna YES uruchomiła 4 salony za naszą południową granicą – 3 na Słowacji i jeden w Czechach.
– Nowe salony zostały otwarte w Aupark w Żylinie, Korzo w Prievidza, Aupark w Piestany i Forum Liberec. Nie zamierzamy jednak na tym poprzestać. Trwają już prace nad uruchomieniem kolejnych salonów na tych rynkach, o czym poinformujemy już wkrótce – oznajmił Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji w sieci YES Biżuteria.
Rozwój sklepów stacjonarnych
YES to marka z ponad 40-letnią tradycją i jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Prowadzi ponad 180 salonów i choć Yes jako pierwszy w swoim segmencie otworzył sklep internetowy, to nadal stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Firma YES Biżuteria ma w swoim portfolio również sieć sklepów Verona
Marka YES powstała z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.