Po Media Expert, decyzję o dalszym rozwoju w Parku Handlowym Włocławek podjęła marka Martes Sport.
– Ostatnie aneksy, podpisane z wieloletnimi partnerami, umacniają ofertę obiektu oraz jego pozycję na lokalnym rynku. Sprawiają również, że retail park cechuje się dziś stabilnym portfelem najemców. To pokazuje, jak duży i niezmienny potencjał biznesowy ma inwestycja oraz jak bardzo marki doceniają możliwość długofalowego rozwoju w niej – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Cieszy nas, że tak duży gracz rynkowy jak Martes Sport dostrzega liczne szanse płynące z obecności w Parku Handlowym Włocławek. Tym bardziej, że marka od lat jest fundamentem naszej oferty w segmencie sportowym oraz jest jedną z najpopularniejszych destynacji zakupowych we Włocławku dla osób poszukujących asortymentu tego typu – dodaje.
Sportowy multibrand na dłużej w retail parku
Sama marka kieruje swoją ofertę do miłośników różnych sportów. W sklepie Martes Sport można znaleźć odzież i obuwie tak znanych brandów jak: adidas, Puma, Reebok, Speedo, Huari, Columbia, ASICS, Salomon, Columbia, Jack Wolfskin, Speedo, Elbrus, Hi-Tec, arena, O’Neill, Aquawave oraz Iguana. Ponadto sklep oferuje różnego rodzaju sprzęty i produkty techniczne, przygotowujące do aktywności w sezonie zimowym i letnim, zapewniając dostęp do marek takich jak: Atomic, Salomon, Rossignol, Kross, Radvik, Head, Coolslide czy Fila Skates.
– Martes Sport od lat jest jednym z najważniejszych driverów, który przyciąga klientów do Parku Handlowego Włocławek. Szeroki asortyment oraz obecność renomowanych marek sportowych pozwalają sklepowi skutecznie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów na lokalnym rynku związane z zakupami sportowymi – mówi przedstawicielka Greenman Poland. – Dalsza obecności Martes Sport w naszym tenant-mixie, sprawia, że pozostajemy wiodącym kierunkiem zakupów sportowych we Włocławku. Ponadto dzięki przedłużeniu umowy utrzymujemy 100-procentową komercjalizację obiektu, zapewniając klientom dostęp do kompletnej oferty – dodaje.
Ruch i sprzedaż
Jak podkreśla Karolina Nitowska, za ostatnimi decyzjami najemców stoi jeszcze jedno. – Parki handlowe, zwłaszcza świetnie osadzone na lokalnych rynkach, generujące ruch i sprzedaż, są dziś fundamentem wielu strategii ekspansji. Siła tego formatu, który jest blisko klienta i jego codziennych potrzeb, jest obecnie doceniana, a retail park we Włocławku jest modelowym obiektem tego typu – dodaje.
Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu m.in. Rossmann, CCC, Pepco, KiK, Deichmann, Media Expert, Maxi Zoo, Martes Sport.