Nowoczesna aranżacja salonu o powierzchni 218 mkw. prezentuje najnowszy i najbardziej aktualny koncept Douglas Beauty Store.
W ramach strategii ekspansyjnej Douglas otwiera nowe perfumerie i przeprowadza modernizacje w całej Polsce. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom znacznie więcej niż standardowe zakupy kosmetyczne. Dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu w Polsce i CEE oraz wzrostowi zamożności i zmieniającym się trendom konsumenckim Douglas ewaluował w swej koncepcji od selektywnej perfumerii do nowoczesnego omnikanałowego „beauty store”.
Rozwój sieci stacjonarnej
Perfumeria w galerii M1 w Krakowie została zaaranżowana w najwyższym standardzie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań multimedialnych. Wyjątkowe wnętrze zachęca do doświadczania piękna w każdy możliwy sposób. Rewitalizacji poddano zarówno oświetlenie, jak i elementy wyposażenia, takie jak meble,
co pozwoliło zwiększyć funkcjonalność oraz ergonomię perfumerii oraz jeszcze lepiej wyeksponować linie produktów kosmetycznych. Zamontowano także podwieszane sufity oraz elementy identyfikacji wizualnej, które znacznie wzbogacają estetykę wnętrza.
– Rozwijamy naszą sieć stacjonarną nie tylko w największych miastach, ale także w tych o średniej liczbie mieszkańców. Widzimy, że Douglas w dwóch formatach, premium i luxury, doskonale się wpisuje
w oczekiwania klientów na rynku polskim, ale również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Stale unowocześniamy przestrzeń, aby maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność oraz by móc zapewnić naszym klientom jak największy komfort zakupów. Prezentując najnowszy i odświeżony koncept perfumerii w galerii M1 w Krakowie, zapraszamy nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.
Model omnichannel
Marka silnie inwestuje w model omnichannelowy i nieustannie rozwija rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży, by móc zapewnić konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej. Klienci mają możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy. Mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Od niedawna dostępna jest także w formie Click & Collect Express, która umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. Niezwykle wygodnym rozwiązaniem jest też aplikacja Douglas ułatwiająca nie tylko zakupy online, ale również stacjonarnie, m.in. dzięki funkcji przymierzania makijażu – Beuaty Mirror czy strefy dla kartowiczów albo wishliście, odpowiadającej na zakupy ROPO. Dodatkowo Douglas proponuje pełen benefitów system lojalnościowy – jeden dla obu kanałów.
Według marki polscy konsumenci rynku premium są bardzo wymagający. Ogromnie istotne są dla nich nie tylko wygoda, korzystna cena i wysoka jakość, ale także tzw. doświadczenie zakupowe. Coraz bardziej widoczny jest silny trend „beauty tech”, na który Douglas również odpowiada. W perfumeriach wykorzystywane są nowoczesne, zaawansowane technologicznie urządzenia, które profesjonalnie analizują skórę konsumentek, co pozwala ekspertom na dobranie odpowiednich produktów pielęgnacyjnych.
W 37 perfumeriach działają salony SPA oferujące szeroki wachlarz zabiegów pielęgnacyjnych przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder i usług kosmetycznych oraz fryzjerskich. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach działają tzw. mobilne kabiny. W każdej perfumerii są stanowiska do makijażu, gdzie klienci z doradztwem ekspertów mogą przetestować produkty. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Ponadto Douglas regularnie organizuje różnorodne eventy w perfumeriach, bardzo cenione i lubiane przez klientów.
Centrum handlowe M1 znajduje się przy ulicy al. Pokoju 67 w Krakowie, w pobliżu przystanków autobusowych
i tramwajowych.