Outdoorowa marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła nowy salon firmowy, już trzynasty w Polsce. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z serca Beskidu Śląskiego, Bielska Białej, idealnej bazy wypadowej w tamtejsze góry. Lokalizacyjny wybór marki padł na największy obiekt handlowo-usługowy zarówno w mieście, jak i w regionie – Galerię Sfera, w której 24 lipca Jack Wolfskin otworzył nowoczesny sklep.
Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 26 lat temu. W tym czasie powstało 13 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność.
Sklep o powierzchni 88 mkw. zlokalizowany na parterze Galerii Sfera, to nowoczesna i minimalistyczna przestrzeń, w której od progu fani outdooru poczują się jak u siebie. W sklepie wykorzystano elementy dekoracyjne naprowadzające na naturalne środowisko użytkowania produktów. We wnętrzu sklepu uwagę skupia neon z nowym hasłem We all have the wild within które jest na stałe wpisane w dna marki Jack Wolfskin.

Konsekwentny rozwój oferty handlowej
Jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, Jack Wolfskin przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju zmniejszających ślad węglowy. W salonie znajdziemy więc oświetlenie LED, manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu oraz eko-wieszaki w dużej mierze wyprodukowane z trawy.
– Otwarcie sklepu Jack Wolfskin to konsekwentny rozwój oferty handlowej, która odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów i umacnia pozycję Galerii SFERA, jako najpopularniejszego miejsca handlu i rozrywki w regionie. Współpraca z tak silnym i szybko rozwijającym się partnerem dopełnia nasze portfolio zarówno w kategorii urban fashion, jak i profesjonalnej odzieży sportowej, która zwłaszcza w regionie turystycznym cieszy się dużą popularnością klientów. Według badań marketingowych przeprowadzonych przez IQS w 2024 r., to właśnie zróżnicowana oferta modowa stanowi jedną z naszych największych przewag konkurencyjnych – mówi Krzysztof Gaweł, dyrektor Galerii Sfera.