Sieć River Island przy współpracy z platformą Shutl wprowadza usługę, która ma rozwiązać problem braku odbioru zamówień internetowych w sklepach stacjonarnych w ramach usługi Click and Collect.
Według danych platformy Shutl, nawet jeden na pięciu kupujących w Wielkiej Brytanii żąda zwrotu pieniędzy, zamiast odebrać swój zakup w sklepie dokonany w ramach usługi Click and Collect. To oczywiście stanowi duży problem dla retailerów. Dlatego, wraz z rosnącą liczbą zakupów sezonowych, River Island postanowił wprowadzić nową opcję – usługę Click and Don’t Collect. To pierwsze tego typu rozwiązanie w całym kraju.
Innowacyjne rozwiązanie Click and Don’t Collect
Na czym polega usługa Click and Don’t Collect? Umożliwia ona kupującym, którzy pierwotnie wybrali opcję odbioru swoich zakupów w sklepie, zmianę opcji dostawy. Za pośrednictwem platformy Shutl mogą otrzymać swoje zamówienia pod same drzwi w ciągu 90 minut lub w dogodnym dla nich czasie. To daje klientom znacznie większą kontrolę nad dostawą internetowego zamówienia. Opcja jest jednak dodatkowo płatna (prawie 5 funtów).
– Mamy wiele zamówień z opcją „kliknij i odbierz”, za które klienci zapłacili, a których później nie odbierają w sklepie. Klienci są zabiegani i nie zawsze znajdują czas, żeby osobiście odebrać zakupione towary. Dlatego, aby uniknąć zwrotu pieniędzy klientowi, wprowadziliśmy rozwiązanie oferowane przez Shutl. Naszym zdaniem, to dobre i skuteczne rozwiązanie zarówno dla klientów, jak i dla sprzedawców – komentuje Doug Gardner, CIO w River Island.