Dzięki trwającej rozbudowie BIG Andrychów, do oferty zakupowej parku handlowego dołączy New Yorker. Już w grudniu 2024 ta znana i popularna marka udostępni swoją ofertę modową, obuwia i akcesoriów w nowopowstałym, pierwszym i jedynym w regionie salonie o powierzchni 1300 mkw.
Wychodząc naprzeciw popularności BIG Andrychów wśród klientów oraz najemców, BIG Poland rozbudowuje andrychowski park handlowy, powiększając go o 1500 mkw powierzchni najmu. Największym najemcą, który dołączy do powiększonego BIG Andrychów będzie New Yorker, wzbogacając ofertę modową i udostępniając klientom swój asortyment, niedostępny dotąd w regionie Andrychowa.
Czas na rozbudowę
– Ogromna popularność naszego andrychowskiego parku handlowego wśród klientów oraz uznanie najemców sprawiły, że wszyscy wyczekiwali rozbudowy BIG Andrychów. Chcemy dziś podzielić się radosną informacją, że marką, która zagości w powiększonym BIG Andrychów będzie New Yorker i już w grudniu otworzy tu swój pierwszy i jedyny w regionie, nowoczesny salon modowy. – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
– Cieszymy się, że poszerzając ofertę, BIG Andrychów będzie dywersyfikować i poszerzać możliwości zakupowe dla naszych klientów. Będziemy nadal ciężko pracować i stale ulepszać doświadczenia klienta, umożliwiając wygodne i atrakcyjne zakupy, a także prawdziwie miłe spędzanie czasu. – dodaje Eran Levy.
Parki handlowe pod marką BIG działają w Polsce już w trzech lokalizacjach – w Lubinie, Andrychowie oraz w Łubnej pod Warszawą zaś kolejne są w trakcie realizacji. Realizacja strategii rozwoju sprawia, że portfel parków handlowych BIG w Polsce dynamicznie się powiększa zaś marka BIG staje się niezwykle rozpoznawalna. BIG Poland w otoczeniu każdego swojego parku handlowego prowadzi szeroko zakrojoną komunikację marketingową oraz aktywnie angażuje się w funkcjonowanie lokalnych społeczności, przy jednoczesnej ścisłej, partnerskiej współpracy z najemcami. Dzięki temu każdy park handlowy BIG staje się rozpoznawalnym miejscem zakupowym pierwszego wyboru.