Skechers sukcesywnie rozszerza swoją obecność na polskim rynku, otwierając nowe placówki w kluczowych lokalizacjach handlowych. Tym razem marka postawiła na Manufakturę w Łodzi.
– Myśląc o lokalizacji naszego sklepu na terenie Łodzi, od razu wzięliśmy pod uwagę Manufakturę. To bez wątpienia jeden z najlepszych kompleksów wielofunkcyjnych w Polsce. W dodatku z bogatą historią. Goście chętnie spędzają tutaj czas, nie tylko na zakupach, ale również spotykając się z rodziną czy znajomymi – mówi Katarzyna Pezdan, Skechers.
Nowoczesny styl lokalu w Łodzi
Skechers od ponad 30 lat oferuje swoje produkty, głównie obuwie. Innowacyjna w produktach lifestyle i performance, sportowa marka obuwnicza oferuje produkty do pracy, a także na weekend, zaś w kategorii Performance sportowcy odnajdą dla siebie produkty do biegania, chodzenia, golfa, koszykówki czy piłki nożnej.
Przestronny lokal na 1. piętrze o wielkości 150 mkw. przygotowano w nowoczesnym stylu, z dominującą kolorystyką szarości i granatu. Nie brakuje również drewnianych elementów, lightboxów i witryn, które w przyjemny dla oka sposób prezentują asortyment i pomagają w wyborze produktów. Można też rozsiąść się na wygodnych pufach i złapać oddech przed dalszymi zakupami.
– Skechers oferuje produkty dla osób w każdym wieku oraz na każdą okazję. To podejście doskonale wpisuje się też w założenia tenant mixu Manufaktury, który jest przygotowywany z myślą o szerokim gronie odbiorców. Zależy nam, by nasi goście czuli, że są dla nas ważni, niezależnie od tego, jaki styl ubierania się czy kuchnie preferują. Dlatego jesteśmy przekonani, że nowa marka na mapie Manufaktury zostanie dobrze przyjęta przez naszych gości – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.