Firma Nhood Services Poland – świadcząca specjalistyczne usługi dla branży nieruchomości, w tym komercjalizację powierzchni handlowej – rozwija współpracę z marką Kodano Optyk. Od kwietnia z oferty optycznej mogą korzystać klienci Centrum Handlowego Auchan Mikołów. Jest to piąta lokalizacja marki Kodano Optyk w obiektach zarządzanych przez zespół Nhood Services Poland.
– Kształtując tenant-mix w poszczególnych obiektach, zwracamy szczególną uwagę na to, by ich oferta była jak najbardziej zróżnicowana i odpowiadała na oczekiwania klientów. W przypadku Centrum Handlowego Auchan Mikołów rozszerzyliśmy ofertę w synergii z Mikołów Park, naszym nowym obiektem, który otworzymy jesienią. Poprzez nasze działania chcemy stworzyć zróżnicowaną i atrakcyjną destynację zakupową dla całego regionu – mówi Kinga Zabłocka, senior manager ds. komercjalizacji w Nhood Services Poland.
Korzystna współpraca
Nhood Services Poland odpowiada za współpracę z najemcami, komercjalizację i rekomercjalizację w 54 obiektach handlowych w całej Polsce. Są wśród nich obiekty o zróżnicowanej wielkości i charakterystyce.
Korzyści ze współpracy dostrzegła marka Kodano Optyk, której salony znajdują się w 5 obiektach zarządzanych przez Nhood Services Poland. W ostatnich miesiącach Kodano Optyk otworzył swoje salony w Centrum Handlowym Auchan Legnica oraz Centrum Handlowym Auchan Mikołów. Są to obiekty cieszące się dużą popularnością w swoich miastach, a marka postrzega obecność w nich, jako ważny krok w rozwoju sieci sprzedaży.

Salon optyczny stawia na rozwój stacjonarny
Kodano Optyk jest polską siecią salonów optycznych. Pierwszy salon w Polsce otworzyła w 2016 roku, a już za chwilę osiągnie liczbę 100 salonów. Tylko w czerwcu Kodano Optyk otworzy 7 nowych lokalizacji. Sieć zamierza mocno inwestować i rozwijać sieć salonów stacjonarnych w galeriach handlowych, parkach handlowych oraz w lokalach śródmiejskich, czyli we wszystkich dobrych lokalizacjach skupiających handel.
– Dążymy do utrzymania najniższych cen na rynku optycznym w klasowych kategoriach produktów oraz oferowania najlepszych i najbardziej atrakcyjnych promocji dla naszych klientów, zarówno stacjonarnie, jak i online. Salony optyczne Kodano Optyk są obecnie najtańszymi salonami optycznymi na rynku. W obliczu wzrostu cen, utrzymanie niskich cen staje się wyzwaniem, ale dzięki posiadaniu własnych marek i produkcji soczewek kontaktowych jesteśmy w stanie to osiągnąć – mówi Konrad Kuska, menedżer ds. franczyzy w Kodano Optyk.