Spółka Monnari Trade S.A., prowadząca sieć sklepów odzieżowych Monnari i Femestage, podała wstępne wyniki finansowe za III kwartał w 2023 rok. Przychody ze sprzedaży wygenerowane przez grupę w tym okresie wyniosły 71,4 mln zł, co oznacza wzrost o 10,6 proc. w relacji do 2022 r. Wówczas przychody Monnari były na poziomie 64,6 mln zł.
Narastająco za okres od 1 stycznia do 30 września 2023 r. spółka Monnari wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 210 mln zł, co oznacza wzrost o 10,3 proc. w porównaniu do roku 2022 r. , kiedy to przychody były na poziomie 190,4 mln. zł.
Mniej sklepów
Na koniec września 2023 r. grupa Monnari prowadziła sprzedaż w 220 salonach, wobec 227 salonów w trzecim kwartale 2022 r. dla obu marek (Monnari 184 salonów, franczyza Monnari 20 salonów, Femestage 16 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,6 tys. m kw. (47,5 tys. m kw. w trzecim kwartale 2022 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 1,9 proc. i ilości salonów o 7.