Na Warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec, w sobotę, 2 września po raz czwarty odbyła się największa w Europie gonitwa charytatywna Westminster Charity Race. To połączenie niezapomnianego widowiska ze szlachetnym celem – wsparciem wybranych fundacji charytatywnych i ich podopiecznych.
W tym roku jednym z partnerów wydarzenia został Designer Outlet Warszawa.
Aż 10 organizacji otrzymało wsparcie finansowe, którego wysokość odpowiadała miejscom, jakie w tym specjalnym wyścigu zajął reprezentujący je koń. A warto podkreślić, że tradycją Westminster Charity Race jest to, że każda organizacja losuje konia, który w jej imieniu bierze udział w wyścigu. Podczas tej gonitwy także dżokeje wyjątkowo występują nie w barwach stajennych, a właśnie w barwach fundacji.
Tegoroczna rekordowa pula nagród wyniosła aż 250 000 złotych, które w całości przeznaczone są na realizacje celów statutowych fundacji. Właśnie na tym polega ta jedyna w swoim rodzaju impreza, w której wygrywają nie tylko konie, ale przede wszystkim zaproszone do współpracy organizacje.
Tegorocznymi beneficjentami były: Fundacja Cancer Fighters, DKMS, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Polsat, Polska Akcja Humanitarna, SOS Wioski Dziecięce, Fundacja „Totalizator Sportowy”, UNICEF, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz Fundacja Ronalda McDonalda.
Designer Outlet Warszawa nagrodę wręczał fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, którą reprezentował koń Inter Approach trenowany przez Tadeusza Dębowskiego.
Designer Outlet Warszawa partnerem wydarzenia
Jak podkreśliła Katarzyna Ciemińska Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping – Jako jeden z partnerów gonitwy charytatywnej czujemy się wyróżnieni, że mogliśmy wziąć udział w tak emocjonującym i zarazem potrzebnym wydarzeniu. Dlatego mocno kibicowaliśmy koniom i dżokejom, którzy ścigali się w pięknym celu. Tor Służewiec znajduje się w niedalekim sąsiedztwie naszego centrum i cieszymy się, że zostaliśmy zaproszeni do współpracy w tym jedynym w swoim rodzaju projekcie charytatywnym. Takie działania doskonale wpisują się w naszą strategię ESG, która skupia się głównie na lokalnych wydarzeniach mających wpływ na nasze najbliższe otoczenie.
Organizatorzy jak co roku przewidzieli wiele dodatkowych atrakcji dla wszystkich uczestników Westminster Day. Na terenie toru pojawiły się stanowiska fundacji, w których można było zapoznać się z ich działalnością, strefa food tracków i animacje dla najmłodszych. To było doskonałe zakończenie wakacji.