Firma Breuninger, założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera, jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W Niemczech i Luksemburgu posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników. W minionym tygodniu niemiecki brand ogłosił otwarcie nowego flagowego sklepu. Do listy miast, w których klienci mogą zrobić zakupy stacjonarnie dołączyło Monachium.
W nowym flagowym sklepie Breuninger w Monachium gruntownie przebudowano łącznie ponad 12 500 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Szeroko zakrojone, warte dziesiątki milionów euro prace renowacyjne wkroczyły w ostatnią fazę. Od teraz moda, uroda, obuwie i akcesoria – ekskluzywne marki projektantów, wyselekcjonowane nowe brandy i must-have sezonu prezentowane są na sześciu piętrach zabytkowej kamienicy przy Sendlinger Straße, w której mieści się sklep marki.
Na powierzchni około 1000 metrów kwadratowych, firma Breuninger oferuje jeden z największych światów obuwia damskiego w segmencie ekskluzywnym i premium w południowych Niemczech. Axel Arigato, Autry, Isabel Marant, Jimmy Choo i Rene Caovilla to tylko niewielki wybór z szerokiej gamy dostępnych marek i projektantów. Na zalanych światłem piętrach prezentowane są kolekcje damskie i męskie światowych marek premium i designerskich, takich jak Iris von Arnim, ETRO, Marni, Vetements i Zegna. Na parterze Breuninger mieści się fascynujący świat beauty z markami takimi jak La Mer, Dr. Barbara Sturm, Doctor Mi!, Jo Malone, La Prairie, Shiseido i Xerjoff.
– Monachium, jako nowoczesna, kosmopolityczna i dynamiczna metropolia, jest dla nas idealną lokalizacją, aby ożywić świat Breuninger dla jego mieszkańców, a także gości z Niemiec i zagranicy. Oprócz ekskluzywnego, wyselekcjonowanego asortymentu, oznacza to dla nas przede wszystkim tworzenie wyjątkowych chwil zakupowych dla naszych klientów – mówi CEO Breuninger, Holger Blecker.
Integracja śródmiejska
Zaangażowanie w sieciowy, stacjonarny handel detaliczny, a także w tętniące życiem centra miast jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Ze sklepami w dwunastu niemieckich miastach, jednym sklepem w Luksemburgu i sklepem internetowym w segmencie premium i luksusowym reprezentowanym w dziesięciu krajach, Breuninger jest jednym z wiodących domów towarowych omnichannel w Europie.
Wraz z nowym sklepem, Breuninger tworzy łącznie około 100 nowych miejsc pracy dla pracowników, którzy reprezentują wysoką jakość usług i ekskluzywny standard domu. Alexander Entov i René Weise, duet dyrektorów zarządzających Breuninger w Monachium: “Jesteśmy dumni, że tworzymy tutaj świat pięknych rzeczy, który będzie wyjątkowy dla regionu i daleko poza nim. Chcemy codziennie na nowo zdobywać naszych klientów, działając jako gospodarze, inspirując i zachwycając”.
Model omnichannel
Jako firma wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, Breuninger od ponad 140 lat określa najwyższe standardy w zakresie zakupów, bezpieczeństwa i oferowanych usług. Centralnym punktem oferty usług Breuninger w Monachium jest własne studio przeróbek, napraw i personalizacji b_tailored. Każde ubranie jest tu precyzyjnie dopasowywane zgodnie z indywidualną specyfikacją. Z kolei bezpłatna usługa osobistych zakupów oferuje indywidualne porady w miłej atmosferze. Przeszkoleni konsultanci ds. mody i stylu zajmują się doborem odpowiedniego rozmiaru odzieży, preferencjami stylistycznymi i życzeniami kolorystycznymi klientów. We współpracy z BMW po zakupach można skorzystać z usługi Breuninger Shuttle Service.
Firma Breuninger zajmująca się modą i stylem życia jest szczególnie postępowa i silna, jeśli chodzi o łączenie handlu stacjonarnego z ofertami online. Poprzez rezerwację online, żądany artykuł można zamówić do sklepu, a poprzez Click & Collect, zamówienie dotrze do wybranego sklepu Breuninger w ciągu jednego do dwóch dni bez kosztów wysyłki.