Nowo otwarte Studio planowania i zamówień w Westfield Mokotów to przyjazna przestrzeń, gdzie doświadczeni projektanci pomogą klientom w realizacji ich pomysłów, wyborze odpowiednich rozwiązań dla domu oraz złożeniu i finalizacji zamówienia. Studio planowania i zamówień ma powierzchnię 160 mkw.
Dziś i w przyszłości, odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania klientów będzie umożliwienie im wyboru najwygodniejszego miejsca i sposobu zakupów. IKEA realizuje te potrzeby między innymi poprzez omnikanałowość, a stoi za tym chęć pomocy w jak najlepszym urządzaniu domowej przestrzeni. Dlatego rozwija nowe usługi, takie jak usługa zdalnego planowania, realizowana zarówno przez pracowników Sklepów jak i Zdalnego Centrum Obsługi Klienta. Marka skupia uwagę również na zwiększeniu dostępności oferty online inwestując w nową infrastrukturę magazynowo-logistyczną. Stale rozwija także usługi stacjonarne – 31 maja br. w Warszawie w Westfield Mokotów otworzono Studio planowania i zamówień. Celem IKEA jest ułatwianie dostępu do usług planowania oraz zamawiania jak największej liczbie osób.
Omnikanałowe możliwości
– Z różnych wywiadów z naszymi Klientami wiemy, że częstą barierą w zmianie umeblowania mieszkania jest zaprojektowanie nowej powierzchni. Klienci mówią nam, że jest to trudne, a dostępne na rynku usługi projektantów wnętrz są drogie. W IKEA mamy na to rozwiązanie – nasi projektanci projektują rozwiązania dla przechowywania w całym domu czy do kuchni, ale też całe pomieszczenia. Proponowane przez nas projekty są w zgodzie z Demokratycznym Wzornictwem, czyli są jednocześnie: dostępne cenowo, inspirujące, funkcjonalne, dobre dla planety oraz dobrej jakości. W IKEA wierzymy bowiem, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu – mówi Monika Zielińska, Dyrektorka Regionu IKEA w Jankach – = Unikalne połączenie kompetencji naszych projektantów i projektantek IKEA sprawia, że usługi te szybko zyskują na popularności, a nasi klienci, poza inspirowaniem się w naszych sklepach i na IKEA.pl, mogą mieć wymarzone wnętrza, skrojone do swoich potrzeb.
– Otwarcie Studia planowania i zamówień IKEA jest kolejnym w tym roku niezwykle ważnym wydarzeniem w naszym centrum handlowym – mówi Izabela Wójcik, Dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów – Westfield Mokotów jest doskonałym miejscem dla znanych światowych marek na realizację ich konceptów w nowych, ciekawych formatach. Dla nas to także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których różnorodna oferta centrum jest niezwykle istotna. Szczególnie, że zmieniającą się struktura naszej najbliższej okolicy – z przestrzeni typowo biurowej na popularne miejsce zamieszkania, sprawia, że potencjał dla tego typu projektu jak Studio planowania i zamówień IKEA jest jeszcze większy. Osoby urządzające swoje mieszkania na pewno docenią bliskość i komfort, jakie daje umieszczenie Studia IKEA właśnie w Westfield Mokotów.
Studia Planowania IKEA to teraz Studia planowania i zamówień
Studia Planowania IKEA, które marka wprowadziła w ramach testu jesienią 2021 roku, okazały się być dużym sukcesem, dlatego firma zdecydowała się wprowadzić je na stałe do portfolio swoich usług pod nazwą Studio planowania i zamówień IKEA. To miejsca, gdzie marka oferuje wsparcie w planowaniu, rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Klienci otrzymują inspirację i wiedzę na temat wyposażenia domu. Doświadczeni projektanci pomagają im poprawić jakość życia w domu, a wszystko w przystępnej cenie i łatwo dostępnych lokalizacjach blisko domu. Dotychczasowe 7 studiów zostanie ujednolicone i dopasowane do wymagań lokalnego rynku, by w jak najlepszej atmosferze mogły się odbywać spotkania z klientami i realizowanie ich potrzeb dla domu. Zarówno w Studio planowania i zamówień Wesfield Mokotów, jak i w sukcesywnie odnawianych pozostałych studiach będzie więcej inspiracji, miejsc do planowania, wzorników blatów, frontów, uchwytów czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Pozwoli to klientom na jeszcze większy wybór i możliwość spersonalizowanych rozwiązań.
– Naszym celem jest nieustanne zwiększanie dostępności IKEA dla naszych klientów. Jednym ze sposobów jest dalszy rozwój środowiska omnikanałowego. Wprowadzamy nowe formaty, ale jednocześnie inwestujemy w nasze sklepy i dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Przykładem jest obecnie realizowana przebudowa hali targowej w naszym sklepie na warszawskim Targówku. Rozwijamy także nasze kanały cyfrowe tak jak strona www, Aplikacja Mobilna IKEA, czy nowe usługi zdalne. Inwestujemy w nową infrastrukturę logistyczno-magazynową, by zwiększać dostępność naszej oferty dla klientów w całym kraju. Równocześnie, zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami oraz możliwość korzystania z ich doświadczenia oraz obszernej wiedzy w zakresie urządzania wnętrz. Tym bardziej cieszymy się, że oddajmy Państwu wyjątkowo miejsce na mapie IKEA, mówi Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce. Dodaje „Chcemy być bliżej ludzi, obecnych i przyszłych klientów, dlatego szanse naszego rozwoju widzimy w omnikanałowości, przestępnych cenach oraz naszych pracownikach, którzy są sercem biznesu IKEA.