Action od lat dynamicznie rozwija w Europie sieć stacjonarnych dyskontów typu non-food. Holenderska marka coraz mocniej stawia jednak również na kanał e-commerce.
Dwa lata temu Action uruchomił sklep internetowy na rodzimym rynku. Teraz na podobny krok firma zdecydowała się również w Belgii. E-sklep internetowy dostępny w języku niderlandzkim i francuskim. W ofercie online znajduje się około 150 produktów.
150 produktów, dostawa w 3-5 dni
Asortyment składa się przede wszystkim z dużych artykułów, takich jak np. meble ogrodowe i różni się od tego dostępnego w sklepach stacjonarnych. Chodzi o produkty, które są niewygodne do samodzielnego odbierania i które klienci wolą mieć dostarczone bezpośrednio do domu. Łącznie Action zaoferuje około 150 produktów w kategoriach Dom, Kuchnia, Inteligentny dom, Ogród, Prezenty, Zrób to sam, Czas wolny, Multimedia oraz Ćwiczenia i higiena osobista.
Oferta, podobnie jak w sklepach stacjonarnych, będzie się zmieniać co tydzień. Zamówienia w belgijskim sklepie zostaną dostarczone do domu w ciągu 3 do 5 dni roboczych z opłatą za dostawę w wysokości 4,99 euro.
Obecnie Action posiada ponad 2250 sklepów stacjonarnych w 11 krajach. W Polsce jest ich prawie 300.