W Warszawie swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył Hugo, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss.
– Zaledwie tydzień po otwarciu salonu BOSS w nowej odsłonie, w Złotych Tarasach nadszedł czas na uruchomienie pierwszego w Polsce, stacjonarnego salonu Hugo. Marka ta świetnie dopełnia ofertę centrum. Kolekcje Hugo powstają z myślą o osobach, które śmiało podążają za aktualnymi trendami w modzie i które poszukują odzieży i akcesoriów najwyższej jakości – komentuje Karolina Mucha, Cushman & Wakefield.
Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 200 sklepów, w tym między innymi Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti, New Balance, czy marki z grupy Inditex i LPP.