Optymalizacja działań wewnątrz firmowych zaowocowała znacznym przyspieszeniem otwarcia długo wyczekiwanego salonu Giacomo Conti w Zielonej Górze. Początkowo data otwarcia była szacowana na początek kwietnia. Niezwykle pozytywną niespodzianką okazało się, że pierwszych klientów poznańska marka przywitała już 25 marca.
W ubiegłą sobotę, w CH Focus Mall miało miejsce wielkie otwarcie, które zbiegło się z premierą najnowszej kolekcji wiosna-lato 2023 od Giacomo Conti. Znalazły się w niej propozycje formalne, casual, ale również moda ślubna dla pana młodego. W salonie o powierzchni 143 mkw. skonstruowanym zgodnie ze standardem marki, fani męskich stylizacji będą mogli wybrać spośród garniturów żakardowych, popularnych w tym roku brązów i beżów. Dodatkowo znajduje się w nim kilka nowych elementów aranżacji wnętrza, dzięki czemu zwiększa to wygodę klienta podczas podejmowania decyzji zakupowych.
Strategia zrównoważonego rozwoju
Cały proces otwarcia został przeprowadzony zgodnie z założeniami. Widząc potencjał do przyspieszenia realizacji pewnych działań oraz pozytywny odbiór zapowiedzi otwarcia nowego salonu w dawnej lokalizacji, marka postanowiła przyspieszyć cały proces przygotowawczy. Wszechstronność, synergia oraz skuteczna koordynacja poszczególnych działów nie tylko przyspiesza niektóre procesy, ale również pomaga osiągnąć jeszcze wyższy poziom optymalizacji efektywności. Podejście to w oparciu dodatkowo o strategię zrównoważonego rozwoju pozwala polskiej marce utrzymać progres w funkcjonowaniu sieci.
Giacomo Conti to marka, która od lat funkcjonuje na rynku mody męskiej i ubiera mężczyzn w wyjątkowe kreacje, łączące w sobie tradycję polskiego krawiectwa z włoskim designem. Spółka konsekwentnie realizuje strategię omnichanel, dzięki czemu odpowiada na rosnące potrzeby klientów, gwarantując najwyższy poziom obsługi stacjonarnej, jak i online. Obecnie w portfolio marki znajduje się ponad 70 salonów zlokalizowanych w najlepszych lokalizacjach na terenie całej Polski.