Należąca do Grupy Schwarz sieć Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. 30 kwietnia portfolio sieci powiększy się o dwie nowe lokalizacje: w Białymstoku i Gogolinie.
Nowy sklep sieci Lidl Polska w Białymstoku powstał przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 118A, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 19 osób. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 111 miejsc parkingowych oraz stacji ładowania aut elektrycznych.
W Gogolinie Lidl wybrał lokalizację przy ul. Krapkowickiej 160 A. Klienci zrobią zakupy na powierzchni wynoszącej ok. 1350 mkw. Klienci będą mogli korzystać z ok. 110 miejsc parkingowych.
– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Zielone rozwiązania
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.: gruntowe pompy ciepła, odzyskiwanie ciepła z urządzeń chłodniczych, panele fotowoltaiczne, energooszczędne oświetlenie LED.
Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.