Oferta zakupowa Gorzów Power Center, nowego parku handlowego realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis, wzbogaciła się o kolejną znaną markę modową. Dzięki podpisanej właśnie umowie, do grona najemców gorzowskiego projektu dołącza New Yorker. Marka ta otworzy w gorzowskim centrum handlowym swój sklep w najnowocześniejszym formacie o pow. 1300 mkw.
Budowa gorzowskiego centrum handlowego rozpocznie się już wiosną 2023 roku zaś otwarcie zaplanowano na wiosnę 2024
Gorzów Power Center, projekt realizowany przez Acteeum wspólnie z Equilis, wzbogacił ofertę o salon New Yorker – jednej z czołowych marek odzieżowych w Polsce. Finalizując umowę najmu lokalu o powierzchni 1300 mkw.., New Yorker dołącza do grona pozostałych marek, które już podpisały swoje umowy najmu m.in. Sinsay, Decathlon, Biedronka czy Martes Sport.
Komplementarna oferta zakupowa
– Stworzenie atrakcyjnej, kompleksowej i dostosowanej do preferencji klientów oferty zakupowej, to jeden naszych głównych priorytetów, podczas realizacji projektów centrów handlowych. Dlatego też tak wielką wagę przywiązujemy do współpracy z najlepszymi i najbardziej docenianymi przez klientów markami. Podobnie jest z marką New Yorker. Cieszymy się ogromnie, że dołączyła do grona najemców modowych gorzowskiego projektu i że dzięki niej oferta naszego Power Center będzie jedną z najbogatszych w regionie – mówiTomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.
– Nowe marki dołączają do najemców w Gorzów Power Center jeszcze przed rozpoczęciem budowy obiektu. Cieszy nas, że udaje się nam pozyskiwać najemców, którzy oferują tak zróżnicowaną ofertę i wzmacniają nasz tenant mix. Mamy ambicję, by stać się komercyjnym obiektem handlowym pierwszego wyboru dla mieszkańców Gorzowa i okolic, zapewniającym klientom jak najlepsze doświadczenie zakupowe i jak najszerszy wachlarz sklepów i usług – dodaje Michał Skwarek, Sales & Marketing Director w Equilis Poland.
Gorzowski projekt, to zaprojektowane z niezwykłym rozmachem centrum handlowe o charakterze regionalnym, jakiego nie ma dotąd w całym regionie, posiadające pełnoprawne pozwolenie na budowę. Wyjątkowość projektu zapewnia jego skala, 25 000 mkw. GLA, wielość, różnorodność i atrakcyjność planowanych sklepów oraz doskonała lokalizacja. Gorzowskie centrum handlowe zapewni klientom także 800 miejsc parkingowych. Powstanie ono w bezpośrednim sąsiedztwie realizowanego niezależnie hipermarketu Selgros oraz stacji benzynowej wiodącej marki.