Żabka nie poprzestaje w rozwoju nowych formatów. Po uruchomieniu m.in. projektów Żabki Nano, Żabki Eko Smart, czy placówek na MOP-ach, sieć postanowiła wdrożyć zupełnie nowy format, czyli wyspę w galerii handlowej.
Pierwsza Żabka w tym formacie zadebiutował w Galerii Pestka w Poznaniu. Wyspa ma 12 mkw. i posiada strefę Żabka Café.
“Prace nad konceptem trwały kilka miesięcy. Po przeprowadzeniu wielu rozmów, udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadziliśmy także analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy. Zajął się tym zupełnie nowy dział ekspansji Żabki. W ciągu najbliższych miesięcy uruchomimy kolejne wyspy Żabki w trzech dużych miastach” – czytamy na oficjalnym profilu Żabki na Linkedin.
Szybki rozwój Żabki
Żabka Polska jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4 tys. nowych sklepów w latach 2016-21. Tylko w 2022 r. pierwsze sklepy sieci powstały aż w 154 nowych lokalizacjach. Niedawno do sieci dołączyła 8000. franczyzobiorczyni, a łącznie Żabka dostępna jest już w ponad 9,1 tys. lokalizacji w całym kraju.