Została przekroczona magiczna bariera 20 mln wizyt w Biedronka Home – sklepie internetowym z akcesoriami domowymi.
Nie minął nawet rok od uruchomienia Biedronka Home, a stał się on jednym z najpopularniejszych sklepów online w Polsce. Było to możliwe za sprawą oferty uszytej na miarę potrzeb klientów, sięgających regularnie po artykuły wyposażenia wnętrz, AGD czy narzędzia warsztatowe. Obecnie w stałej ofercie sklepu jest ponad 2,5 tys. produktów.
– Stale poszerzamy naszą ofertę produktową, w której szczególny nacisk kładziemy na współpracę z nowymi partnerami handlowymi, którzy do tej pory nie mieli okazji współpracować z Biedronką. Chcemy, by każdy klient znalazł u nas nie tylko to, czego szuka, ale również by miał przekonanie, że trafił na najlepszą okazję zakupową w Polsce – komentuje Jarosław Stefańczyk, dyrektor kategorii odpowiedzialny za strategię asortymentową sklepu internetowego Biedronka Home.
Konsekwentna polityka cenowa
Dzięki konsekwentnej polityce cenowej sieci Biedronka klienci sklepu Biedronka Home zaoszczędzili od początku działania sklepu, czyli od sierpnia 2022 r. ponad 1,5 mln zł w stosunku do cen regularnych. Było to możliwe dzięki atrakcyjnym ofertom ze specjalnymi rabatami.
Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, w ofercie którego znajdują się liczne artykuły przemysłowe. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost. Oferta jest podzielona na kilka kategorii: Kuchnia, Dom i Ogród, Elektronika, Warsztat i Auto, Sport i Hobby, Zdrowie i Uroda, Dziecko oraz Moda. Nawigację po sklepie ułatwiają z kolei trzy pomocne zakładki interproduktowe: Promocje, Bestsellery, Nowości.