19 stycznia w Warszawie odbyła się konferencja dla dostawców Castorama z całej Polski. Podczas wydarzenia zaprezentowano plany firmy na najbliższe lata oraz podkreślono rolę Castoramy, jako lidera wśród sklepów typu Home Improvement w kraju.
Spółka zapowiedziała dalsze inwestycje w rozwój sieci i wzmacnianie swojej pozycji na rynku. Firma stawia również na wzrost sprzedaży e-commerce poprzez uruchomienie pierwszej w Polsce specjalistycznej platformy Marketplace w branży DIY, dzięki której zewnętrzni Partnerzy będą mogli w łatwy sposób oferować swoje produkty bezpośrednio Klientom Castorama.pl, znacząco zwiększając przy tym portfolio dostępnych ofert.

Ponad 1,5 tys. sklepów w 8 państwach
Castorama Polska jest największą siecią sklepów kategorii Home Improvement (DIY) w Polsce i liderem rynku. Polska firma jest częścią Grupy Kingfisher, posiadającej ponad 1500 sklepów w 8 państwach. Sieć prowadzi sprzedaż obecnie poprzez 97 sklepów w kraju i sklep internetowy castorama.pl.
Sieć sklepów Castorama już od 25 lat wspiera metamorfozy polskich domów, kierując się wartościami: jakością, wspólnotą, prostotą, pokorą i otwartością.