Według wstępnych szacunków w III kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 października do 31 grudnia 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży spółki Intersport Polska S.A wyniosły 62,9 mln zł.
W tym okresie sprzedaż Intersport realizowana za pośrednictwem sklepów i kanału internetowego wyniosła rok do roku 45,7 mln zł, marża 21,3 mln zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 41,5 mln zł, marża 19,9 mln zł). Tym samym obrót wzrósł o 10,2 proc., masa marży wzrosła o 6,8 proc.
Sprzedaż LFL i e-commerce
W okresie od 1 października do 31 grudnia 2022 r. spółka wypracowała w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 35,7 mln zł, marża 17,2 mln zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 34,8 mln zł, marża 17,2 mln. zł), obrót wzrósł o 2,6 proc., masa marży wzrosła o 0,1 proc.
Natomiast sprzedaż spółki realizowana za pośrednictwem kanału internetowego (e-commerce) osiągnęła poziom 7.1 mln zł, marża 2,7 mln zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 6 mln zł, marża 2,4 mln zł ), obrót wzrósł o 19,3 proc., masa marży wzrosła o 12,1 proc..
Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2022 r. Intersport Polska S.A. osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 179,8 mln. zł, czyli o 5,9 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 169,8 mln zł). Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2022 r. spółka wypracowała sprzedaż realizowaną za pośrednictwem sklepów stacjonarnych i kanału internetowego w wysokości 122,2 mln. zł czyli o 10,5 proc. wyższą w stosunku do analogicznego okresu (było: 110,6 mln zł).