W.KRUK, najstarsza polska marka jubilerska, rozszerza swój wachlarz usług związanych ze sprzedażą zegarków. We współpracy z towarzystwem ubezpieczeń SIGNAL IDUNA wprowadza ofertę zabezpieczenia czasomierzy. Tym, co wyróżnia ofertę marki od innych dostępnych na rynku, jest objęcie czasomierza dodatkową ochroną od następstw nieszczęśliwych zdarzeń. Ubezpieczenie jest dostępne w większości salonów stacjonarnych W.KRUK posiadających w stałej ofercie zegarki, przy zakupie zegarków do 100 000 zł.
Najnowszą propozycją marki W.KRUK jest oferowane we współpracy z towarzystwem ubezpieczeń SIGNAL IDUNA ubezpieczenie dedykowane klientom zainteresowanym zakupem zegarka. Ta unikatowa usługa pozwoli skutecznie zabezpieczyć czasomierz podczas codziennego użytkowania. Ubezpieczenie obejmuje szeroki zakres ochrony związany z uszkodzeniem zegarka w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W przypadku uszkodzenia właściciel zegarka będzie mógł dokonać naprawy lub wymienić uszkodzony przedmiot na nowy, kiedy naprawa będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Pierwsza taka inicjatywa na rynku
– Oferowana przez nas usługa jest pierwszą taką inicjatywą na rynku. Do tej pory ubezpieczenie zegarka możliwe było tylko przy zakupie produktów z najwyższej półki cenowej i nawet wtedy przedmiot nie był chroniony przed nieszczęśliwymi wydarzeniami. Nasza współpraca z firmą SIGNAL IDUNA jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się rynek zegarków i potrzeby klientów. Chcemy zapewnić kompletne doświadczenie – od zakupu po serwis posprzedażowy i usługi dodatkowe – podkreśla Łukasz Bernacki, Prezes Zarządu W.KRUK oraz Wiceprezes Zarządu Grupy VRG odpowiedzialny za segment jubilerski. – Takie innowacje jak ta, są elementem naszej strategii nieustannego rozwoju i umacniania pozycji lidera na rynku zegarków w Polsce – dodaje.
– SIGNAL IDUNA i W.KRUK łączą najwyższe standardy obsługi klienta. Rozwijając ubezpieczenia w formule embedded, SIGNAL IDUNA wspólnie z partnerem technologicznym Sollers Consulting poszerza katalog oferowanych ubezpieczeń kierowanych do najbardziej wymagających Partnerów. Zakup zegarka to niejednokrotnie życiowa decyzja. Klient dokonując wyboru, często kieruje się zaufaniem do marki oraz oczekiwaniem, że w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia towarzyszącego codziennej eksploatacji wymarzonego zegarka, będzie mógł liczyć na wsparcie, które nie kończy się wraz z zakupem. Nasza propozycja zabezpieczenia zegarków została starannie dobrana do potrzeb klientów W.KRUK. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi Partnerami wdrożyliśmy produkt, który realnie przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa użytkowanych przez klientów W.KRUK zegarków – dodaje Przemysław Różański, Dyrektor ds. Projektów Centralnych w SIGNAL IDUNA.
W.KRUK jest przedstawicielem najbardziej cenionych szwajcarskich producentów zegarków. Od 2004 roku W.KRUK jest partnerem marki Rolex, w portfolio posiada również takie marki jak Cartier, Chopard, Jaeger- LeCoultre, Panerai, Hublot. Od grudnia 2020 roku najstarsza polska marka jubilerska jest również wyłącznym przedstawicielem Patek Philippe w Polsce. Portfolio czasomierzy w ofercie W.KRUK obejmuje również szereg renomowanych marek takich jak Tag Heuer, Longines, Rado, Tissot czy Certina i in.
Segment jubilerski VRG, do którego należy W.KRUK, ma za sobą świetny trzeci kwartał. W okresie lipiec – wrzesień marka zanotowała 12,9 proc. wzrost sprzedaży detalicznej rok do roku, generując tym samym 152,2 mln zł przychodu.
W.KRUK stawia obecnie na dalszą dywersyfikację oferty i rozwój segmentu luksusowego, zarówno w asortymencie biżuterii jak i zegarków. Pierwszą z jesiennych nowości jest wrześniowa premiera kolekcji ambasadorskiej biżuterii i akcesoriów Longplay Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki oraz nowej odsłony biżuterii modowej Picky Pica, kierowanej do młodszych klientów. W ramach przygotowań do sezonu świątecznego marka przedstawiła też autorską kolekcję luksusowej biżuterii Lunapark, dostępną w wybranych salonach z ofertą ekskluzywną i będącą dopełnieniem brylantowej oferty jubilera. W.KRUK zapowiada również nowości w ofercie zegarków z segmentu luksusowego oraz rozwój portfolio luksusowej biżuterii takich marek jak: Birks, Recarlo, Pasquale Bruni, Marco Bicego, Nanis czy Hulchi Belluni.