Carrefour Polska przeprowadził gruntowny remodeling swojego hipermarketu w warszawskiej Galerii Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126. Zmodernizowany dwupiętrowy sklep w nowej odsłonie zaoferował mieszkańcom lewobrzeżnej Warszawy wiele nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają logistykę oraz podnoszą komfort zakupów, a także odpowiadają na zmieniające się potrzeby klientów.
Na odwiedzających czekają nowe koncepty handlowe, takie jak między innymi store in store czy nowoczesne tematyczne strefy zakupowe. W sklepie został rozszerzony także asortyment dostępnych produktów.
Sklep Carrefour w Galerii Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126 to nowoczesny dwupiętrowy hipermarket o powierzchni sprzedaży ponad 11 tys. mkw., który po remodelingu zaoferował jeszcze bardziej rozbudowany asortyment blisko 50.000 produktów.
Store in store, czyli dwa sklep wewnątrz hipermarketu
Do zmodernizowanego hipermarketu na Bemowie został wprowadzony bardzo doceniany przez klientów koncept sieci pod nazwą store in store. To specjalistyczny sklep działający samodzielnie wewnątrz hipermarketu. W Carrefour przy ul. Powstańców Śląskich 126 zostały otwarte dwa takie koncepty: ze zdrową żywnością oraz kuchniami świata.
Remodeling – bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour
W warszawskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy. W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90 proc..
Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Warszawie będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.