NEPI Rockcastle otrzymało 1 złotą statuetkę i trzy srebrne w ramach 13. edycji najważniejszego marketingowego konkursu branżowego organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu firma zgłosiła 13 projektów w aż 9 kategoriach. Nagrody przyznano 35 projektom, w tym 10 złotych i 24 srebrne.
W 13. edycji prestiżowego, marketingowego konkursu branży nieruchomości NEPI Rockcastle otrzymało:
- Złoto w kategorii MAGAZYN OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU dla Bonarka City Center za projekt E-MAGAZYN BONARKA
- Srebro w kategorii PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA / MODERNIZACJA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU dla FOCUS MALL ZIELONA GÓRA
- Srebro w kategorii KAMPANIA WIZERUNKOWA ROKU: Galeria Warmińska i Aura Centrum Olsztyna dla WARMIŃSKA AURA #poprawsobienastrój
- Srebro w kategorii DZIAŁANIA I STRATEGIA W SOCIAL MEDIA ROKU dla Bonarka City Center za BONARKA SHOPPING PLAY.
Nagrody podkreślają zarówno siłę marki NEPI Rockcastle, jak i poszczególnych galerii znajdujących się w porfolio Grupy. Spośród 103 nominowanych projektów jurorzy nagrodzili w tym roku 35.
– Niezmiernie cieszymy z otrzymanych nagród, to sukces całego zespołu, złoto i trzy srebra w tak prestiżowym konkursie to wspaniały wynik, który pokazuje, że nowatorskie podejście i perfekcyjna realizacja przynoszą efekty – dla nas, naszych klientów i naszch najemców. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż 13 nominacji do głównej nagrody i aż 4 statuetki. Bardzo wysoki poziom tegorocznego konkursu oraz rekordowa liczba zgłoszeń były dużym wyzwaniem – podkreśla Dominik Piwek, Head of Marketing NEPI Rockcastle.

Nagrody za działania
E-magazyn Bonarka to digitalowa platforma, która powstała w odpowiedzi na zmieniające się zachowania zakupowe i potrzeby klientów. Oryginalne połączenie gier online z aplikacja mobilną, w którym klienci mogli realnie zbierać punkty w programie lojalnościowym, wykorzystanie animowanych materiałów oraz przenoszenie klienta wprost do oferty sklepu – wszystko to pozwoliło maksymalnie wykorzystać możliwości digitalowego kanału oraz wzmocnić doświadczenie i zaangażowanie klienta. Inspiracje modowe, praktyczne porady dotyczące zdrowia i urody, promocje i kupony rabatowe zostały zaprojektowane w formie platformy gamingowej, wykorzystując popularny trend retrogamingu. Projekt był częścią omnichannelowej strategii Bonarka Shopping Play, w której oś przekazu stanowiły digitalowe media, uzupełnione promocją na profilach SM i wsparte e-Magazynem.
Kampania wizerunkowa „Warmińska Aura #poprawsobienastrój” pokazuje jakdwie, dotąd konkurujące galerie, znalazły nową formułę komunikacji wizerunkowej oraz wsparcia obrotów – szczególnie w trudnym momencie rozpoczynającej się pandemii. Strategia została oparta na storytellingu i opowiedzenie o dwóch galeriach w sposób, który buduje więź z marką, a przez to prowadzi do zwiększenia lojalności izaangażowania. Stworzyliśmy wspólną kampanię wizerunkową, w której konceptem kreatywnym były galerie jakoDWIE ZAKUPOWE SIOSTRY. Ważnym elementem strategii było stworzenie wspólnej, wyróżniającej się komunikacji wizualnej oraz nowego logo. Kampania wzmocniła wizerunek obu galerii. Dynamiczny przekaz podkreślił atrybuty i komplementarność obiektów, pozwoliły dotrzeć do szerszej grupy klientów i zbudować nowe doświadczenia w kontakcie z marką.
Rozbudowa galerii Focus Mall Zielona Góra była skomplikowanym, ale przy tym ambitnym projektem. Inwestycja łączy zespół zabytkowych budynków jednej z najwspanialszych manufaktur włókienniczych w tej części Europy z funkcjonalnością nowej części. Rozbudowa była prawdziwym wyzwaniem, ponieważ ze względu zabytkowy charakter obiektu każdy etap prac podlegał konsultacji z miejskim konserwatorem zabytków. Jednym z głównych punktów metamorfozy Focus Mall Zielona Góra była dbałość o elementy nawiązujące do miejsca i regionu. Galeria zyskała dodatkowe 15 tys. mkw. powierzchni, w których powstało blisko 60 lokali. W trakcie rozbudowy został odrestaurowany i przekształcony na parking budynek byłej fabryki. Zmodernizowana zastała również działająca od 2008 roku część galerii. Dobudowano nowy dwukondygnacyjny pasaż handlowy z 3-poziomowym parkingiem, na którym pojawiło się wiele nowoczesnych rozwiązań, do tej pory niedostępnych w mieście np. bezbiletowy system parkingowy, usługa „find my car”. Na terenie całego obiektu powstały liczne strefy wypoczynku wyposażone w ładowarki indukcyjne i gniazda do ładowania urządzeń elektronicznych. Powstał też nowy, bardziej przestronny foodcourt z mini strefą zabaw dla dzieci, wyposażony m.in. w ekrany dotykowe z grami interaktywnym. Efektem prac są też nowoczesne toalety oraz przytulne pokoje rodzica wyposażone w przewijaki, fotele do karmienia, mikrofalówki oraz podgrzewacze do butelek. Projektując obiekt zadbano, by wnętrza zachowały charakter miejsca i regionu. W budynkach można znaleźć motywy kojarzące się z tradycją winiarską, a także historią fabryki Polska Wełna.
W tym roku do PRCH Retail Awards zgłoszonych zostało aż 120 prac w 11 kategoriach, co stanowi rekordową liczbę, od początku istnienia konkursu. W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury, spośród 103 nominowanych projektów, nagrodzili łącznie 35, przyznając 10 Złotych Nagród i 24 Srebrne. W ciągu 13 lat PRCH Retail Awards oceniono i nagrodzono blisko 1000 aplikacji. Ponad 100 ekspertów branżowych uczestniczyło w pracach jury, wielu w kilku edycjach. Otrzymanie nagrody czy wyróżnienia poprzedzone jest bardzo szczegółową oceną i rygorystyczną analizą zgłoszeń, a przy tym dokonywane przez doświadczone grono jury.