JLL prezentuje nową, globalną myśl przewodnią marki: See A Brighter Way. Podkreśla tym samym kompleksowość oferowanego doradztwa odpowiadającego na aktualne wyzwania i potrzeby współczesnego biznesu. W komunikacji do swoich klientów oraz partnerów biznesowych uwypuklona została rola JLL w wytyczaniu jasnej przyszłości dla przestrzeni, technologii oraz zrównoważonego rozwoju.
See a Brighter Way, to motto które wspiera zmiany, które mają znaczenie i wynikają z sytuacji społeczno-gospodarczej. Wydarzenia ostatnich lat zwiększyły dynamikę tych zmian. Liderzy biznesowi na całym świecie muszą dostosowywać się do ewoluującej rzeczywistości w rekordowym tempie i stają w obliczu rosnącej presji, aby przyspieszyć swoje ścieżki rozwoju i dążenie do gospodarki zero lub niskoemisyjnej.
Na ścieżce zrównoważonego rozwoju
– Kluczowe jest, abyśmy w dzisiejszych czasach niepewności patrzyli na świat szerzej. To pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby i wyzwania stojące przed naszymi klientami, pracownikami i lokalnymi społecznościami. O ile znaczne, systemowe zmiany wymagają transformacji gospodarczej, to jako JLL oferujemy realne rozwiązania możliwe do wprowadzenia w życie już teraz. Pomagamy oswoić zmianę i jasno określić kolejne kroki – mówi Mateusz Bonca, CEO JLL Polska.
Poprzez szeroki wachlarz kompleksowych produktów i usług, JLL wyznacza bardziej innowacyjne ścieżki umożliwiające klientom osiąganie zamierzonych celów biznesowych. Zaproponowane w ramach nowej idei See a Brighter Way podejście do rozwiązywania złożonych wyzwań, wzmacnia dotychczasowe kompetencje doradztwa nieruchomościowego JLL, stając się istotnym wyróżnikiem i wartością dla rynku. Lokalni eksperci JLL oferują klientom globalne możliwości, dzięki którym napotykane bariery stają się nowymi możliwościami odkrywającymi nowe kierunki rozwoju, a wdrażane innowacje i pomysły, przyczyniają się do trwałych, pozytywnych zmian, kształtując tym samym lepszą przyszłość dla nas wszys