Za Centrum Handlowym Forum Koszalin kolejne nowe otwarcie w tym roku. Do grona marek obecnych w koszalińskim Centrum dołączył HalfPrice – nowy koncept w segmencie off- price. Jest to jedyny sklep tego brandu w mieście.
Salon HalfPrice znajduje się w Forum Koszalin na poziomie 0.
HalfPrice ma już 84 sklepy
Mieszkańcy Koszalina i regionu mogą od teraz robić zakupy w miejscu, które do wczoraj nie istniało jeszcze na mapie miasta.Mowa o sklepie HalfPrice, który zadebiutował w Forum Koszalin, poszerzając tym samym portfolio marek obecnych w Centrum o kolejny brand z segmentu off – price. Jak mówi Urszula Lipińska, Dyrektor Forum Koszalin: Rozwój oferty handlowej Forum Koszalin to jeden z naszych głównych celów, który konsekwentnie realizujemy. Pragniemy dostarczać Klientom atrakcyjne marki, a do takich bez wątpienia należy otwarty właśnie sklep HalfPrice. Stawiamy na ciągłe poszerzanie grona najemców i ta strategia skutkuje satysfakcją Klientów, co nas niezmiernie cieszy.
HalfPrice jest stosunkowo młodą polską marką, która szturmem zdobyła serca Klientów kochających łowić zakupowe okazje. Brand posiada już 84 sklepy w 7 krajach i nieustannie otwiera nowe lokalizacje.
W świeżo otwartym salonie w Forum Koszalin Klienci na 2008 mkw. znajdą szeroki wybór wysokiej jakości produktów nawet do 80 proc. taniej: odzież, obuwie, zabawki dla dzieci, sprzęt sportowy, kosmetyki, perfumy, dodatki do domu, a także akcesoria dla zwierząt. W sklepach HalfPrice można znaleźć tysiące marek z całego świata. Produkty posegregowane są na kategorie i rozmiary, co ułatwia udane zakupy. Sprzyja temu także jasne i przejrzyste wnętrze salonu. Marka opiera sprzedaż na koncepcji sprzedażowej off-price oraz współpracy z największymi markami, dzięki czemu Klienci mogą znaleźć najmodniejsze produkty w bardzo dobrej cenie. HalfPrice stawia na codzienne dostawy, a zespół kupców i trendsetterów współpracuje z markami z całego świata. Codziennie wyszukują trendy i negocjują okazyjne stawki. Starają się sprostać oczekiwaniom Klientów, oferując różnorodność i wysoką jakość w najlepszej cenie.