Centrum Handlowe Auchan Hetmańska poszerzyło portfolio najemców o markę Tchibo. Od 13 października klienci obiektu mogą korzystać z oferty sklepu typu pop-up z różnorodnym asortymentem w obniżonych cenach, który zajął lokal o powierzchni 163 mkw. Za współpracę z najemcami i zarządzanie białostockim Centrum Handlowym Auchan odpowiada Nhood Polska, a właścicielem obiektu jest Ceetrus Polska.
Centrum Handlowe Auchan Hetmańska od kilkunastu lat jest jednym z cenionych przez klientów miejsc zakupów. To jeden z największych obiektów handlowych w Białymstoku, a zróżnicowana oferta ponad 50 sklepów pozwala podczas jednej wizyty kupić niezbędne produkty, ubrania, dodatki i kosmetyki dla całej rodziny.
Wzbogacenie oferty
13 października grono najemców Centrum Handlowego Auchan powiększyło się o markę Tchibo, która otworzyła sklep typu pop-up. W wygodnym lokalu o powierzchni 163 mkw. można znaleźć produkty z wielu kategorii w outletowych cenach. Produkty cechuje wysoka jakość, a do ich wytworzenia wykorzystywane są ekologiczne surowce.
– Dokładamy starań, by oferta handlowa naszego obiektu powiększała się, a klienci mogli u nas znaleźć potrzebne na co dzień produkty i usługi. Dlatego cieszymy się, że portfolio naszych najemców uzupełniła doceniana przez klientów marka Tchibo. Jesteśmy przekonani, że nowy sklep pop-up będzie cieszył się dużą popularnością wśród naszych gości – mówi Marlena Brzostowska, Property Manager w Centrum Handlowym Auchan Hetmańska.
Sklep w Centrum Handlowym Auchan Hetmańska jest drugą lokalizacją formatu pop-up Tchibo w obiektach z portfolio Nhood Polska. Od ubiegłego roku marka jest również obecna w Galerii Bronowice w Krakowie.