Prace budowlane dobiegają końca. Pierwsi najemcy dokonali odbiorów technicznych lokali i przystąpili do prac aranżacyjnych, wśród nich TEDI i Vision Express.
Prace budowlane nad nowym kształtem FORT WOLA rozpoczęły się w czerwcu i pierwotnie miały zostać zakończone w listopadzie br.,
– Żyjemy w czasie dynamicznych zmian. Jak całą gospodarkę także naszą branżę dotykają efekty wojny za wschodnią granicą Polski. To cały konglomerat problemów. Naszych najemców i nas samych dotykają coraz dłuższe terminy dostaw komponentów – wyjaśnia Grzegorz Latała, Asset Management Director w Mayland Real Estate. – Dlatego otwarcie nowego Fortu Wola odbędzie się w lutym 2023 r. Planujemy oddać klientom inwestycję w takim kształcie, jak zaplanowaliśmy – tłumaczy Latała.
Modernizacja obiektu
Wnętrze obiektu przechodzi gruntowną metamorfozę, a do najnowszych trendów dopasowywana jest nie tylko oferta sklepów, ale także segment customer experience. Projekt zakłada przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy.
Jednym z kluczowych elementów wchodzącym w skład kompleksowej modernizacji Fortu Wola jest zmiana designu, odnowienie części wspólnych: korytarzy, łazienek, powstanie również wygodny i klimatyczny food court. Architekci pracujący nad ostateczną koncepcją obiektu przygotowali projekt dostosowany do panujących trendów, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Efekty prac tj. odnowienie elewacji czy nowe logo można zobaczyć już dziś.
Powierzchnia dla ponad 70 najemców
Odmieniony Fort Wola w lutym odda do dyspozycji klientów oraz najemców w sumie 22 000 metrów kwadratowych powierzchni GLA na którą zajmą łącznie 72 lokale. Do grona najemców dołączyli TEDI (830 mkw. ) i Vision Express (95 mkw.).
Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię całkowitą wynoszącą ponad 5 200 mkw.. Kolejnym dużym najemcą jest HalfPrice, którego salon liczy 2252 mkw. i CCC – 642 mkw.. Grupa LPP otworzy aż trzy sklepy w zmodernizowanym Forcie Wola. Klienci będą mieli możliwość skorzystania z oferty marek Sinsay (1000 mkw.), House (520 mkw.), czy Cropp (500mkw.). Do grona najemców należą także: Hebe (300 mkw.), Wyjątkowy Prezent, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, salon optyczny Style Optic, Bukieciarnia.Flowers, Piekarnia+Cukiernia Otrębusy ,Trafika, Salon manicure, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Ponadto ofertę wzbogaci klub fitess- Zdrofit, oraz sala zabaw dla dzieci.