Zarząd Organic Farma Zdrowia poinformował o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych dotyczących przyszłości i kierunków rozwoju spółki.
Rozważanych jest szereg możliwości: pozyskanie nowych inwestorów finansowych lub strategicznych, przeprowadzenie nowej emisji akcji lub przeprowadzenie działań zmierzających do konsolidacji polskiego rynku handlu żywnością ekologiczną.
Spółka poinformowała, że żadna decyzja związana z wyborem jakiejkolwiek opcji strategicznej nie została podjęta i nie ma pewności czy i kiedy taka decyzja zapadnie. Zarząd dokona analizy możliwych opcji i będzie przekazywać do publicznej wiadomości informacje o przebiegu procesu przeglądu opcji strategicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
31 delikatesów stacjonarnych
Organic Farma Zdrowia to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Sieć składa się z 31 delikatesów stacjonarnych w największych miastach Polski i delikatesów on-line.
Można w nich kupić kilka tysięcy artykułów pochodzących od ponad 100 rodzinnych gospodarstw ekologicznych, ale również od producentów reprezentujących najlepsze krajowe i europejskie marki. Większość z nich to certyfikowana żywność ekologiczna, a pozostałe to produkty naturalne, regionalne, bezglutenowe, bezcukrowe oraz bez laktozy.