Już od tygodnia w Warszawie, Jankach oraz Krakowie za pośrednictwem Glovo nasi klienci mogą cieszyć się ekspresową dostawą naszych produktów do swojego domu – informuje sieć Homla.
Sieć Homla nieustane z rozwojem sprzedaży internetowej. – Dostrzegając rosnące zainteresowanie klientów ekspresowymi dostawami, nawiązaliśmy partnerstwo z marką Glovo, dzięki któremu już teraz można łatwo i szybko zamówić produkty Homla do salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję – informuje Homla.
Początkowo w aplikacji dostępnych jest około 450 produktów z różnych kategorii. – To jednak nie koniec – wspólnie pracujemy nad rozszerzeniem oferty produktowej oraz rozwinięcie współpracy o kolejne miasta! Wszystkich miłośników połączenia wyjątkowego designu i funkcjonalności zapraszamy do aplikacji Glovo i niezmiennie na homla.com.pl – zapowiada sieć.
Sieć stacjonarna
Homla równolegle ze wzmocnieniem kanału online, kontynuuje ekspansje punktów stacjonarnych. We wrześniu otwarte zostały kolejne sklepy sieci. Pierwszy z nich pojawił się w Wyszkowie i jest równocześnie 4. salonem franczyzowym w tym mieście. Homla wzbogaciła też ofertę Centrum Handlowym VIVO! w Krośnie, otwierając swój 55. salon w Polsce.
Homla jest polską marką wyposażenia wnętrz, oferującą asortyment odzwierciedlający zachodnie trendy, dostępną w 55 salonach na terenie całego kraju. W ofercie Homla znajdują się produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki, pokoju dziecięcego oraz tysiące dekoracji i prezentów dla każdego i na każdą kieszeń. Marka ceni komfort, funkcjonalność i piękno, a produkty znajdujące się w ofercie można dopasować do każdego stylu wnętrza – zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego.