Japońska marka odzieżowa Uniqlo przywitała pierwszych klientów swojego nowego sklepu w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dwupoziomowy sklep z szeroką ofertą odzieży oraz dodatków dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt, został otwarty 27 października.
– Sklep Uniqlo ma dwa piętra i dysponuje powierzchnią sprzedaży 800 mkw. To standardowy koncept wprowadzany w całej Europie, ale znacznie większy niż pop-up. Dla pierwszego sklepu wybraliśmy warszawskie Domy Towarowe Wars Sawa Junior, bo w naszych oczach była to najlepsza lokalizacja..Uniqlo lubi otwierać sklepy przy ulicy, gdyż to nie definiuje klienta, który do nas przychodzi. Natomiast nie zamykamy się na centra handlowe. Chemy być wszędziem tam gdzie jest nasz klient. Najpierw musimy sprawdzić jak działa sklep w Warszawie i jak klienci przyjmują markę, a następnie będziemy podejmować decyzje o rozwoju Uniqlo w Polsce – mówi OmnichannelNews.pl Agata Bojas, Uniqlo Poland General Manager.
– Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wprowadzać markę Uniqlo i koncept LifeWear do Polski. Jestem przekonana, że produkty inspirowane japońskimi wartościami, takimi jak prostota, wysoka jakość i trwałość, spodobają się polskim klientom. Wspólnie z moim zespołem zapraszamy do nowego sklepu, gdzie mamy nadzieję zapewnić wszystkim najlepsze doświadczenia zakupowe – dodaje Agata Bojas.
Inauguracji sklepu Uniqlo w Warszawie towarzyszy wprowadzenie na rynek nowych produktów LifeWear, a także liczne oferty przygotowane specjalnie na tę okazję i obejmujące popularne produkty marki, takie jak kurtki Ultra Light Down i Fluffy Yarn Fleece czy swetry Extra Fine Merino.
Sklep o powierzchni 800 mkw.
Cała umowa najmu Uniqlo w Domach Towarowych Wars Sawa Junior obejmuje około 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach budynku Junior. W sklepie wprowadzono kasy samoobsługowe, a także dwie standardowe, do obsługi przede wszystkim płatności gotówkowych i zwrotów.
– Debiut Uniqlo w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nie jest przypadkowy. To idealna lokalizacja dla marek, które przyciągają fanów miejskiego stylu życia. Uniqlo to marka międzynarodowa w najlepszym tego słowa znaczeniu i jej obecność będzie atrakcyjna zarówno dla klientów ze stolicy, jak i turystów. To bez wątpienia jedno z najciekawszych otwarć na handlowej mapie Warszawy w ostatnich latach. Cieszę się, że jako właścicielowi Domów Towarowych Wars Sawa Junior, udaje się nam repozycjoować to wyjątkowe miejsce. Witamy Uniqlo w gronie naszych wyjątkowych najemców – komentuje Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate.
Nowy sklep Uniqlo to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których na początku września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzyła sportowa marka adidas.