W warszawskim Factory Ursus, zarządzanym przez Neinver, otwarty został jeden z największych w Polsce salonów outletowych marki adidas. Sklep zwiększył powierzchnię do 837 mkw. i przeszedł gruntowną przebudowę oraz zmianę aranżacji wnętrz.
adidas w Factory Ursus to jedna z najpopularniejszych marek sportowych w bogatej ofercie tego segmentu, dostępnej w warszawskim centrum outlet. Sklep był obecny w pasażach Factory od wielu lat, jednak w ostatnim czasie zyskał dodatkowe ponad 300 mkw..
– Rozwój oferty adidas w outlecie Factory to bardzo dobra wiadomość dla klientów Factory Ursus, ceniących sportowe aktywności i modny styl ubierania. Znaczące zwiększenie powierzchni sklepu pokazuje potencjał zakupowy i biznesowy Factory Ursus, będącego wyjątkowym miejscem na handlowej mapie stolicy, z poziomem najmu sięgającym dzisiaj 99 procent – mówi Piotr Rębacz, dyrektor outletu Factory Ursus w Neinver.
Większa powierzchnia, nowe wnętrza
Sklep zyskał nowoczesną, przestronną aranżację wnętrz zgodną z najnowszym konceptem. Przestrzeń zakupów uzupełnia Strefa Chillout, której motywem przewodnim stała się piłka nożna. To miejsce dla osób, chcących odpocząć i zrelaksować się podczas zakupów, pozostając jednak w energetycznym, sportowym nastroju spod znaku adidas. Zadbano również o inkluzywne manekiny, by zgodnie z filozofią marki, podkreślać równość w sporcie.
dbałość o zrównoważony rozwój
adidas, podobnie jak Neinver, zarządca outletów Factory w Polsce, wiele uwagi poświęca kwestiom zrównoważonego rozwoju, co znalazło swoje odzwierciedlenie również w outletowym sklepie w Factory Ursus.
Outlet adidas w Factory Ursus to miejsce zwracające uwagę na kluczowy obszar działań marki adidas, jakim jest zrównoważony rozwój, gdzie jeden z elementów zakłada zastąpienie poliestru pierwotnego poliestrem z recyklingu do 2024 roku wszędzie tam, gdzie będzie to możliwe. Działania firmy w tym obszarze zostały przedstawione zarówno w wystroju przymierzalni, jak i ukazane w witrynie sklepu.