Lancerto rozwija się z myślą o klientach zagranicznych. Polska marka odzieży premium uruchomiła anglojęzyczną wersję serwisu internetowego.
E-commerce to mocna strona Lancerto Wprowadzenie angielskiej wersji serwisu internetowego to kolejny krok w rozwoju marki w sieci. W lecie tego roku strona przeszła gruntowną metamorfozę. Proces zakupowy online został uproszczony, a mankamenty, które mógł napotkać klient, usunięte. Strona zmieniła się nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale także estetycznym, nabierając bardziej nowoczesnego kształtu. Warto dodać, że zmiany zostały zaplanowane i wdrożone na podstawie wyników z badania potrzeb deklarowanych przez samych klientów.
Lancerto zyskuje popularność za granicą
Teraz przyszedł czas na dodanie kolejnej funkcjonalności w postaci angielskiej wersji serwisu. Także tutaj decydujące były oczekiwania klientów, którzy zamawiają kolekcje Lancerto z różnych stron świata, m.in. z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, USA i Słowacji.
– Strona w języku angielskim to odpowiedź na zainteresowanie naszą marką wśród osób spoza Polski. Nasze ubrania zyskują coraz większą popularność i coraz lepiej sprzedają się za granicą, ale do tej pory klienci nie władający naszym językiem musieli dokonywać zakupu za pośrednictwem biura obsługi klienta. Było to niepotrzebnym utrudnieniem tak dla nich, jak i dla nas. Angielska wersja strony uprości ten proces i zdecydowanie poprawi doświadczenie zakupowe zagranicznych fanów naszych kolekcji – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.
Wraz z przełączeniem języka na angielski zmienia się także waluta – ceny prezentowane są w euro.
– Lancerto ma ambicję, by stać się marką międzynarodową. Dziś poza Polską nasze produkty szczególną popularnością cieszą się w Czechach, Bułgarii i na Węgrzech. Z tych krajów otrzymujemy najwięcej zagranicznych zamówień. Nie ukrywamy też, że mamy apetyt na kolejne wersje językowe, nad którymi już pracujemy – kontynuuje Michał Grochala.
Obecnie zakupów na stronie lancerto.com/en/ mogą dokonywać klienci z krajów Unii Europejskiej.