W centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu otwarto salon Bimba y Lola. To pierwszy w Polsce sklep hiszpańskiej marki poza Warszawą. Marka zadebiutowała na naszym rynku rok temu.
Bimba y Lola powstała w 2005 roku. Marka określa się jako „kolektyw kreatywny”, a jej kolekcje mają awangardowy, artystyczny charakter. W Starym Browarze powstał pierwszy w Poznaniu sklep Bimba y Lola. Salon zlokalizowany jest w Atrium na poziomie +1. – Hiszpańska marka wyprzedza trendy, a do tworzenia kolekcji i kampanii zaprasza artystów reprezentujących różne dyscypliny sztuki – mówi Marta Kabsch, PR Manager Starego Browaru. – Nasze centrum handlowe słynie z najbardziej różnorodnej oferty modowej w regionie, a także bogatego programu kulturalnego, wystaw w Galerii na Dziedzińcu i wyjątkowej architektury. Bimba y Lola i Stary Browar to „perfect match” – dodaje.
Miejsce poznańskich premier
Centrum handlowe Stary Browar od początku istnienia wybierane jest na miejsce poznańskich premier światowych i polskich marek. To tutaj poznaniacy robili pierwsze zakupy w takich odzieżowych sieciówkach jak H&M czy Zara. W kolejnych latach w Browarze powstały m.in. pierwsze w stolicy Wielkopolski salony Massimo Dutti i COS. Swoje flagowe butiki mają tu także rodzime autorskie marki, m.in. Qπш Robert Kupisz, 303 Avenue, Orska i BIZUU.
–Nasi klienci są otwarci na nowości, chętnie odkrywają nowe marki, a my dbamy, żeby ich codzienne doświadczenia zakupowe były wyjątkowe – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem. Od 19 lat z sukcesem rozwijamy status najbardziej unikalnej galerii handlowej w regionie – podsumowuje. 5 listopada 2022 r. Stary Browar w Poznaniu będzie świętował 19. rocznicę otwarcia.