Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen S.A. w okresie lipiec- wrzesień 2022 roku wyniosły 118 mln zł, co oznacza wzrost o 48 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2021 – wynika z szacunkowych danych spółki.
Przychody w segmencie detalicznym w III kwartale 2022 roku wyniosły 100,6 mln zł i były wyższe o 40 proc. rok do roku. Natomiast w segmencie B2B przychody wzrosły o 114 proc. do 17,4 mln zł.
Narastająco, w okresie styczeń-wrzesień 2022 r., Wittchen wypracował łączne przychody w wysokości 269 mln zł, to wzrost o 57 proc. rok do roku. W przypadku segmentu detalicznego przychody kształtowały się na poziomie 231,3 mln zł, co oznacza wzrost o 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2021.
Sklepy online i offline
Spółka Wittchen S.A. jest producentem i sprzedawcą luksusowych dodatków oraz akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firmę w 1990 roku złożył Jędrzej Rafał Wittchen, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.
Na koniec czerwca 2022 r. grupa Wittchen współpracowała z 33 platformami marketplace, posiadała 6 e-sklepów. Celem na ten rok jest posiadanie 7 e-sklepów i współpraca z 35 platformami marketplace.
Sieć stacjonarna Wittchen to 113 salonów własnych, w tym 96 w Polsce, 6 w Czechach i 1 na Węgrzech (własne) oraz 10 franczyzowych na Ukrainie. Na koniec roku spółka chce być obecna ze sklepami własnymi w Rumunii i w Niemczech.