Skonsolidowane przychody właściciela sieci sklepów odzieżowych i jubilerskich we wrześniu 2022 roku wyniosły 94,9 mln zł, a to wzrost o 7 proc. rok do roku. Narastająco od początku roku przychody grupy VRG wyniosły 904,4 mln zł i były wyższe o 25,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego – informuje spółka w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły we wrześniu 47,3 mln zł. Tym samym spadły o 1,3 proc. rok do roku. W okresie styczeń-wrzesień w tym segmencie przychody wyniosły około 454,3 mln zł i były wyższe o 20,8 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły we wrześniu 45,9 mln zł i były wyższe rok do roku o 17,3 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 428,8 mln zł, czyli wzrosła o 32,7 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.
Kurczą się przychody online
Sprzedaż online ukształtowała się we wrześniu na poziomie 11 mln zł, co oznacza spadek rok do roku o 12,3 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 129,1 mln zł i była niższa o 8,8 proc. rdr.
Natomiast skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła we wrześniu 54,8 proc. i była niższa rok do roku o 0,2 pp. Narastająco, marża wyniosła 53,4 proc. i była wyższa o 1,2 pp. rdr.
Na koniec września powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy VRG wyniosła 52 tys. mkw. POzostała na tym samym poziomie co rok wcześniej.