Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living – Breuninger nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na rynkach międzynarodowych. Z końcem sierpnia ogłoszono możliwość dokonywania zakupów online na Breuninger.com w Belgii, Holandii, Luksemburgu, Włoszech i Hiszpanii, a już od dziś podobną możliwość mają mieszkańcy Czech.
– Jako jeden z wiodących detalistów omnichannel, naszą ambicją jest ciągłe poszerzanie pozycji rynkowej. Otwarcie własnego sklepu internetowego w sąsiednim kraju, Czechach, jest ważnym kamieniem milowym w naszej strategii ekspansji międzynarodowej – mówi prezes Breuninger, Holger Blecker.
– Cieszymy się, że możemy przekonać naszych czeskich klientów do marki Breuninger dzięki dobrze dobranemu asortymentowi, nowoczesnej platformie, dbałości o doświadczenia klienta oraz wysokiemu poziomowi obsługi – dodaje Marcin Winkler Dyrektor Generalny Breuninger na CEE, SE i Benelux.
Kilkaset milionów osób rocznie
Serwis www.breuninger.com odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium w krajach niemieckojęzycznych.
Od 29. września br. także klientki i klienci z Czech mogą kupować na stronie www.breuninger.com artykuły około 1500 międzynarodowych marek luksusowych i designerskich jak Gucci, Moncler, Balenciaga, Burberry, Alexander McQueen czy popularnych marek premium Ralf Polo Laurent, Boss, Marc Cain.
Zakupione zamówienia będą pakowane i wysyłane z Centrum Obsługi Towarów w Sachsenheim, w Niemczech. Zwroty są bezpłatne, zaś czescy klienci mogą dokonywać płatności za pomocą karty kredytowej lub systemu Paypal.
Sklep internetowy www.breuninger.com, który został uruchomiony w 2008 roku. Oprócz Czech, jest dostępny również w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Hiszpanii i Włoszech.
O Breuninger
Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6,5 tys. pracowników. Uroczyste otwarcie nowego sklepu Breuninger w Hamburgu planowane jest na 2024 rok.