Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska. Firma rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. 29 września otwarte zostaną trzy nowe punkty sprzedaży.
– Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
29 września, Lidl Polska otworzy trzy nowe sklepy. Sieć zadebiutuje otwierając swoje dwa pierwsze obiekty w Koronowie przy Alejach Wolności 8 oraz w Kosakowie przy ulicy Hieronima Derdowskiego 68. Z kolei w Poznaniu umocni swoją pozycje otwierając kolejny punkt – przy ulicy Szwedzkiej 10 A, w centrum handlowym Homepark Franowo.
Ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.: odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, ergooszczędne oświetlenie LED, podwyższona szczelność izolacyjna budynku.
Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 11.550 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.