Grupa CDRL dywersyfikuje portfel i inwestuje w rozwój sprzedaży internetowej. 31 sierpnia br. wystartowała plaforma multibrandowa Mokida.com, na której dostępne są produkty nawet 60 proc. tańsze niż z oferty Coccodrillo. To odpowiedź na coraz większą skłonność klientów do ograniczania wydatków.
– Na razie optymalizujemy stronę, zatowarowujemy sklep i mocniej medialnie wejdziemy na rynek w listopadzie. Będą tam dostępne nasze marki Coccodrillo, czy Lemon, ale też nowa marka Mokida, która jest pozycjonowana cenowo nawet 60 proc. niżej niż Coccodrillo i konkurencją dla niej może być Smyk, czy 5-10-15. Znaleźć tam będzie też można produkty uzupełniające, np. zabawki i artykuły piśmiennicze. Planujemy rozwijać ten sklep na rynkach zagranicznych- powiedział PAP Biznes wiceprezes Tomasz Przybyła
Zdaniem CDRL, w związku z aktualna sytuacją gospodarczą, liczba osób ograniczających wydatki na odzież będzie coraz więcej. Oferta marki Mokida jest skierowana do mniej zamożnych klientów.
Grupa CDRL
Grupa CDRL jest wiodącym dystrybutorem odzieży dziecięcej w Europie Środkowej i Wschodniej. Spółka w swoim portfolio posiada takie marki jak Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz Buslik będąca największą siecią supermarketów dla dzieci na Białorusi .
W ostatnich miesiącach spółka pozyskała nowego dystrybutora w Serbii, otworzyła dwa nowe kornery w Mołdawii oraz w Czarnogórze. Na rynku polskim powstał salon agencyjny w Tomaszowie Lubelskim, a w okresie letnim funkcjonuje 12 salonów sezonowych w nadmorskich miejscowościach. Spółka wprowadziła również zmiany technologiczne – między innymi wdrożono Magento Commerce oraz dokonano optymalizacji usługi BNPL (buy now pay later).