17 września Komputronik otworzy swój nowy salon w Centrum Handlowym M1 w Krakowie. Punkt sprzedaży przeszedł remodeling i teraz jest jeszcze bardziej przyjazny dla klientów.
Salon w Krakowie to kolejny punkt sprzedaży, który zostanie otwarty zgodnie z nowym projektem. Klienci znajdą w nim wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne z dedykowaną strefą gamingową. Dodatkowo wyodrębniona została w nim strefa usług i serwisu sprzętu elektronicznego. Nowy układ salonu jest nowoczesny i bardziej przyjazny dla klientów.
Obecnie sieć sprzedaży Komputronik liczy ponad 90 salonów na terenie całego kraju.
Zmiana identyfikacji wizualnej
Przypomnijmy, że w sierpniu Komputronik zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki. Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki. Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też launch nowej platformy komunikacji – Radość z Technologii.
– Bacznie obserwujemy zmieniający się świat, trendy i potrzeby konsumentów, dlatego podjęliśmy strategiczną decyzję o zmianie logotypu i platformy komunikacji. To dla nas kolejny krok na przód, szansa, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku. W dalszym ciągu będziemy rozwijać ofertę, wspierać sprzedaż towarów komplementarnymi usługami i ułatwiać klientom proces zakupu. Wszystko po to, by jak najszybciej i jak najłatwiej mogli doświadczać radości z technologii. Pierwsze zmiany konsumenci mogą zobaczyć już w sklepie internetowym, gdzie oprócz logotypu pojawiły się też nowe funkcjonalności, które ułatwiają zakupy. Proces rebrandingu chcemy zakończyć w przeciągu najbliższych tygodni, kiedy zmienimy identyfikację wizualną we wszystkich salonach stacjonarnych – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.