CCC zakończyło właśnie tour po największych miastach w Polsce, którego uczestnikami byli influencerzy i gwiazdy biorące udział w kampanii Back To School Game Garage Playoffs. Spotkania gamingowe w Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu przyciągnęły łącznie ponad 30 tysięcy fanów.
– Celem projektów, które realizujemy jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów. Stawiamy na współczesny język komunikacji, by dotrzeć do konkretnych odbiorców, w tym generacji Z. Z salonów CCC uczyniliśmy wyjątkowe miejsce spotkań przedstawicieli różnych światów oraz ich miłośników, a naszych Klientów. Pierwszym wyzwaniem była innowacyjna, pod względem tematyki i wizualizacji, trasa K-Pop Tour. Projekt Game Garage Playoffs to kontynuacja naszych działań i wprowadzenie CCC do fascynującego świata gamingu – mówi Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu w Grupie CCC.
– To była przede wszystkim niesamowita przygoda – wraz z ekipą CCC i innymi gwiazdami kampanii wsiedliśmy do autobusu, by zbić piątki z fanami gamingu i stanąć z nimi do rozgrywek. Pozytywna energia, inspirujące rozmowy i mega emocje – tego na pewno nie zabrakło. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy byli z nami. Sprawiliście, że dla mnie również był to niezapomniany czas – powiedział raper Smolasty, który jest gwiazdą najnowszej kampanii CCC.
Wiele gwiazd
Poza Smolastym w spotkaniach wzięły udział gwiazdy młodego pokolenia: Kaluch, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska oraz najwięksi influencerzy ze świata gamingu. Dodatkową niespodzianką dla uczestników spotkania w Krakowie był udział Roxie Węgiel.
Kampanii promującej akcję Game Garage Playoffs towarzyszyły produkty światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans. Jesienne propozycje od CCC to przede wszystkim ukłon w stronę mody ulicznej. Luz, wygoda i funkcjonalność definiują wizerunki ambasadorów najnowszej kampanii. Stylowe sneakersy i komfortowe ubrania w sportowym stylu idealnie wpisują się w codzienne miejskie stylizacje. Ich dopełnieniem będą akcesoria dostępne w jesienno-zimowej kolekcji: plecaki i torby sportowe z dużym logo.
Więcej informacji o kampanii: https://ccc.eu/pl/game-garage-playoffs