Nowy salon Lancerto w płockiej Galerii Wisła otwiera się dla klientów 31 sierpnia. Nowa bardziej prestiżowa lokalizacja, większa powierzchnia salonu i bardziej spektakularna ekspozycja towarów cieszą przedstawicieli marki. Na klientów czekają również tablety i zdigitalizowany system zamówień, umożliwiający jeszcze bardziej satysfakcjonujące zakupy.
– Klienci Galerii Wisła w Płocku znają już Lancerto bo jesteśmy tu obecni od lat. Jako marka premium ciągle się rozwijamy i dbamy o najwyższy poziom obsługi dlatego szukamy nieustannie rozwiązań, które mogą uczynić doświadczenie zakupowe w naszych salonach jeszcze lepszym. Z myślą o naszych stałych klientach w Płocku oraz tych, którzy dopiero do nas trafią, podjęliśmy działania, by lokalizacja salonu była atrakcyjniejsza a system obsługi gotowy spełnić najbardziej wygórowane wymagania – komentuje Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Krok w kierunku cyfryzacji
Salon Lancerto zyskał nową lokalizację na terenie centrum handlowego. Od dziś w dogodniejszym punkcie na poziomie zerowym marka wita klientów elegancką, wyeksponowaną witryną, co było jednym z najważniejszych motywatorów do przeprowadzki. Nowy lokal ma niemal dwukrotnie większą powierzchnię od dotychczasowego – aż 127 metrów kwadratowych.
Lancerto poczyniło też znaczący krok ku cyfryzacji obsługi – salon jest wyposażony w tablety, dzięki czemu klienci mają dostęp do 100 proc. oferty na życzenie. Zamówienie wybranego towaru do przymiarki jest bezpłatne, a brakujący towar pojawi się w sklepie nawet w przeciągu 48 godzin.
Nowy punkt w portfolio Lancerto wystrojem nawiązuje do podróżniczego hasła marki: „Życie to podróż. Na własnych zasadach”. W lokalu dominują ciemne, eleganckie kolory oraz drewno i metal.
