W I półroczu 2022 roku firma Adyen przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 345,8 mld euro, co oznacza wzrost o 60 proc. rok do roku.
Zysk przed opodatkowaniem (EBITDA) wyniósł 356,3 mln euro, co oznacza wzrost o 31 proc.. W Polsce, Adyen nadal rozwija swoją działalność z zespołem 13 pracowników w Warszawie i wspiera nowo pozyskanych lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Uniqlo, Shopee, czy Xiaomi.
Nowa oferta dla Unified Commerce
Adyen wprowadziło na rynek pierwsze autorskie terminale płatnicze. Sprzęt zaprojektowano z myślą o przedsiębiorstwach i ich zróżnicowanych potrzebach dotyczących płatności. Seria terminali to tym samym kolejny krok Adyen w kierunku rozwoju oferty dla Unified Commerce.
Adyen koncentruje się na projektowaniu innowacji w Unified Commerce zarówno dla przedsiębiorstw oraz platform, jak i sektora MŚP. Nowa seria urządzeń to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy pragną korzystać z niedużego, niezawodnego, przystępnego cenowo i dyskretnego mobilnego urządzenia płatniczego, które byłoby zasilane bateriami. Firma starannie przemyślała szczegóły projektu, upewniając się, że dźwięk, wygląd i odczucia z korzystania są adekwatne do ustalonych przez Adyen wysokich standardów obsługi płatności.
– Zawsze wierzyliśmy w siłę rozmów i prawdziwej współpracy z klientami, dzięki czemu możemy poznawać ich potrzeby na bieżąco i oferować rozwiązania bazujące na faktycznych oczekiwaniach. Wejście w świat terminali i stworzenie własnej serii sprzętu to potwierdzenie realizacji obietnicy, jaką składamy partnerom od początku działalności. Terminale zaprojektowaliśmy na podstawie doświadczeń wielu ostatnich lat, dlatego jesteśmy przekonani, że zapewnią one przedsiębiorcom najwyższej jakości doświadczenia w handlu – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.