Zarząd Solar Company S.A. poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2022 roku wyniosły 9,1 mln zł, w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A., w tym w outletach oraz zaewidencjonowana w sklepach franczyzy depozytowej) 8,3 mln zł.
Sieć sprzedaży
Sieć sprzedaży Solar obejmuje ponad 60 salonów własnych, 18 placówek franczyzowych oraz 52 sklepy partnerskie. Sieć współpracuje z 11 partnerami z zagranicy i posiada 1 placówkę franczyzową zlokalizowaną w Niemczech. Firma zatrudnia ponad 700 pracowników.
– Nieustanna zmiana i potrzeba stawiania sobie nowych wyzwań są wpisane w charakter marki Solar. Żadna firma nie mogłaby przetrwać nie poddając się zmianom, nie podążając za tym, co oferuje nowy świat. Wyzwaniem jest nadanie tym zmianom indywidualnego charakteru, pozostanie sobą. Tym co nas wyróżnia na tle innych firm modowych to jakość i indywidualność, które przekładają się na wszystkie podejmowane przez nas działania: we wzornictwie, kreowaniu wizerunku, obsłudze klienta, w codziennej pracy – czytamy na stronie solar.com