Sieć dyskontów Biedronka pracuje nad otwarciem sklepu internetowego Biedronka Home. Według nieoficjalnych informacji, w ofercie e-sklepu nie będzie jednak artykułów spożywczych.
Należąca do Jeronimo Martins sieć sklepów pożywczych BIedronka, inwestuje w e-commerce. Jak donosi Spiders Web, sieć pracuje nad otwarciem sklepu internetowego pod nazwą Biedronka Home. Dostęp do wersji testowej mieli otrzymać już pracownicy sklepów.
W ofercie sklepu mają znaleźć się szeroko rozumiane produkty dla domu podzielone na dziewięć kategorii. Wśród nich: Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i auto, Sport i hobby, Zdrowie i uroda, Dziecko, Kultura i rozrywka, Moda. Zamówienie będzie dostarczane pod wskazany adres bądź do paczkomatu.
Współpraca z Glovo
Sieć Biedronka od dłuższego czasu inwestuje w nowe kanały sprzedaży. Przypomnijmy, że dzięki współpracy z Glovo umożliwia zakupy bez konieczności wizyt w sklepach sieci Biedronka już w ponad 100 miastach.
Obecnie w ofercie sklepu internetowego Biedronki klienci mogą sięgać regularnie już po 4 tys. produktów (na początku działalności było ich około 2,3 tys.), a w BIEK po 1,8 tys. produktów (na początku 1,2 tys.) w tych samych cenach i tej samej wysokiej jakości jak w sklepach stacjonarnych Biedronki. Od chwili rozpoczęcia współpracy sieci Biedronka z Glovo w ramach tej aplikacji klienci zrealizowali niemal 2,5 mln transakcji zakupu produktów.