Mimo sezonu wakacyjnego warszawski Wola Park nie zwalnia tempa. Szeroką ofertę centrum handlowego wzbogacają nowi najemcy – restauracja azjatycka Thai Wok, koncept oferujący gry edukacyjne Rozum, sklep z zabawkami Świat Dziecka oraz sieć sprzedaży oryginalnych prezentów Wyjątkowy Prezent. Wkrótce dołączą do nich kolejne lokale, a wśród nich: Tatuum, Cross Jeans oraz Carry.
Wola Park to ponad 200 sklepów i punktów usługowych, a także przyjazne miejsce spotkań i rozrywki dla całej rodziny. Tegoroczny sezon wakacyjny stoi pod znakiem intensywnego rozwoju oferty handlowej Wola Parku. Tylko od początku wakacji do najemców obiektu dołączyły 4 nowe lokale o łącznej powierzchni blisko 1,6 tys. mkw., a w ciągu nadchodzących miesięcy planowane są 3 kolejne otwarcia.
Pod koniec czerwca strefa gastronomiczna Wola Parku poszerzyła się o kolejną restaurację – Thai Wok. Sieć specjalizuje się w daniach kuchni tajskiej. Nowy lokal to pierwsza placówka marki w zupełnie nowym designie, który powstał we współpracy z ilustratorką, a jego wyróżnikiem jest mural podkreślający tajski charakter sieci.
Mocniejsza oferta dla rodzin
W ostatnich tygodniach wzbogaciła się również oferta dla rodzin. W Wola Parku zadebiutowała marka Rozum, która inspiruje fanów gier i zabaw w różnym wieku, a jej misją jest „rozwój przez całe życie”. Sklep z kreatywnymi grami edukacyjnymi oferuje szeroką i wszechstronną gamę gier planszowych, łamigłówek czy zestawów edukacyjnych, a wszystko w trosce o prawidłowy rozwój mózgu. Zarówno dzieci, jak i rodziców ucieszy również otwarcie sklepu Świat Dziecka. Lokal o powierzchni aż 1395 mkw. oferuje zabawki i akcesoria dla pociech, foteliki, wózki czy elementy wyposażenia pokoju dziecięcego.
Ponadto, klienci centrum handlowego będą mogli sprawić swoimi bliskim wyjątkową niespodziankę, korzystając z aż 7,5 tys. pomysłów na prezent w nowo otwartym sklepie Wyjątkowy Prezent.
– Wakacje to zazwyczaj czas spokoju i spowolnienia, jednak nie w przypadku Wola Parku. Intensywnie pracujemy nad stałym poszerzaniem naszej oferty, aby odpowiadać na potrzeby klientów, i jesteśmy przekonani, że spotka się ona z ich zainteresowaniem. Tworzymy wyjątkowe miejsca tętniące życiem, w których klienci mogą nie tylko robić zakupy, ale także spotykać się, czerpać inspirację, zjeść smaczny posiłek i poszerzać swoją wiedzę – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Wkrótce znacznie poszerzy się oferta modowa Wola Parku. Do długiej listy sklepów z odzieżą i akcesoriami dołączą Tatuum, Cross Jeans oraz Carry.