Polska sieć supermarketów POLOmarket, która obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia, otworzyła swój drugi obiekt handlowy w Pucku, w województwie pomorskim. Nowy sklep zlokalizowany jest przy ul. Wojska Polskiego 55A. To kolejny nowoczesny obiekt sieci, która osiągnęła ponad 2,7 mld zł obrotu netto za ostatnie 12 miesięcy.
Sklep w Pucku, tak jak każdy nowo otwierany POLOmarket, został zaprojektowany wg najnowszego konceptu i zgodnie z najwyższymi standardami sieci. Funkcjonalne i szerokie aleje zakupowe oraz optymalne dostosowanie układu regałów zapewniają bardzo wysoki komfort codziennych zakupów. W nowym obiekcie funkcjonuje Pychatka: autorski koncept sieci POLOmarket, łączący ofertę kawiarni, piekarni i cukierni.
Sklepy w najnowszym koncepcie
Sieć supermarketów POLOmarket wyróżnia się szerokim i zróżnicowanym asortymentem artykułów food oraz non food, stawiając niezmiennie na rozwój oferty produktów świeżych i ultraświeżych. Dlatego sklep poza standardowo dostępną ofertą, został wyposażony m.in. w najnowsze regały przyścienne przeznaczone do samoobsługi, w których Klienci znajdą świeże mięso i ryby pakowane. Sieć postawiła przy tym na najnowsze dostępne na rynku urządzenia chłodnicze.
Obiekt posiada także szereg proekologicznych rozwiązań takich jak pompa ciepła zintegrowana z odzyskiem energii, czy energooszczędne systemy chłodnicze zasilane glikolem, które wykorzystują przyjazny dla środowiska propan (R290). Planowany jest także montaż paneli fotowoltaicznych.
Logistyka dostaw
W zakresie logistyki, nowy POLOmarket w Pucku został zaprojektowany w taki sposób, by przyjmować również dostawy w trybie nocnym. Obiekt wyposażono w rampę rozładunkową oraz zaprojektowano specjalną część magazynową wydzieloną do tego procesu. Możliwość przyjmowania dostaw nocnych usprawni pracę personelu następnego dnia.
Sieć POLOmarket regularnie otwiera nowe oraz modernizuje funkcjonujące supermarkety w kolejnych miejscowościach w całej Polsce, poszukując jednocześnie nowych lokalizacji.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczna dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27-mioma sklepami. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem w wysokości ponad 2,7 mld złotych za ostatnie 12 miesięcy. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.