NEPI Rockcastle konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego zarządzania zasobami, poprzez dbałość o środowisko, edukację i inspiracje w tym obszarze. 22 lipca rusza seria warsztatów robienia woskowijek z Julią Wizowską w 12 centrach handlowych należących do firmy, których celem jest zainspirowanie klientów do stosowania opakowań wielorazowego użytku.
W 12 centrach handlowych NEPI Rockcastle rozpoczyna się cykl wyjątkowych eko warsztatów, które poprowadzi znana propagatorka ekologicznego stylu życia, Julia Wizowska, autorka bloga nanowosmieci.pl i książki „Nie śmieci”.
Od 22 lipca do początku września klienci będą mogli bliżej poznać inspiracyjne rozwiązania z zakresu zero-waste oraz wykonać własne woskowijki, które cieszą się coraz większą popularnością i stanowią alternatywę dla jednorazowych opakowań. Warsztaty są pierwszą z inicjatyw w realizacji kilkuetapowego projektu edukacji klientów i inspiracji do zmiany nawyków. Realizowane są w ramach strategii zrównoważonego rozwoju NEPI Rockcastle oraz kampanii „Nie bądź plastik”.
Woskowijka to ciesząca się coraz większą popularnością wielorazowa i ekologiczna alternatywa dla folii aluminiowej i śniadaniowej zrobiona z materiału. Taki rodzaj opakowania jest w 100 proc. naturalny, nie tylko pomaga chronić środowisko i wspiera ideę zero waste, posiada też niezwykłe właściwości antybakteryjne. Wydarzenia służyć będą promowaniu zachowań ekologicznych poprzez stosowanie opakowań wielorazowych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają ideę woskowijek, dowiedzą się, jak ich używać i jak o nie dbać, a następnie sami je wykonają.
„Edukujemy, inspirujemy”
– Jako NEPI Rockcastle od wielu lat działamy na rzecz ochrony środowiska i edukowania klientów w zakresie wypracowywania eko nawyków, które przyczyniają się do dbania o naszą planetę. Warsztaty z Julią Wizowską to pierwsza z serii aktywności zaplanowanych w ramach projektu na ten rok. Edukujemy, inspirujemy i prowadzimy działania, które realnie wpływają na rozwój gospodarki obiegu zamkniętego i zrównoważony rozwój – mówi Dominik Piwek, dyrektor marketingu NEPI Rockcastle Polska. – Kilka lat temu zainicjowaliśmy unikalny w Polsce projekt ‘Nie bądź plastik’ służący uświadamianiu konieczności zmniejszania ilości odpadów oraz zmiany opakowań na biodegradowalne i wielorazowe. Kampania z powodzeniem została zaadaptowana w innych krajach, takich jak Węgry, Czechy czy Litwa – dodaje Piwek.
Warsztaty, które odbędą się w okresie wakacji i zakończą się z początkiem września stanowią jeden z ważnych elementów edukacyjnych tegorocznych działań w ramach realizacji strategii ESG NEPI Rockcastle. Centra handlowe, w których będzie można wziąć udział w wydarzeniu to: Galeria Tomaszów w Tomaszowie Mazowieckim, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim, CH Karolinka i Solaris Center w Opolu, Focus Mall Zielona Góra, CH Bonarka w Krakowie, CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej, CH Platan w Zabrzu, Galeria Warmińska i Aura Centrum w Olsztynie oraz Alfa Centrum w Białymstoku i Galeria Wołomin.