Sieć sklepów z odzieżą używaną Less.Store rozwija sieć sprzedaży. Do końca 2022 roku Groclin S.A., właściciel sieci, planuje otwarcie kolejnych dwóch punktów.
Spółka realizuje zakładane cele. Zgodnie z założeniami, aktywność biznesowa firmy w sferze on-line została wsparta przez otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu Less.Store, który zlokalizowany jest w centrum handlowym Aleja Bielany.
Ekspansja będzie kontynuowania. Jeszcze w tym roku sieć urośnie o nowe lokalizacje. – Do końca roku 2022 Grupa zamierza otworzyć łącznie 2 sklepy Less.Store, a po podsumowaniu roku 2022 i ocenie rentowności pierwszych sklepów oraz serwisu on-line Zarząd podejmie decyzję o tempie rozwoju tej linii biznesowej – czytamy w komunikacie.
– Nasze sklepy stacjonarne mają być przestronne i wygodne, dlatego celujemy w punkty o powierzchni 100 – 150 mkw., zatem większe niż większość obecnie funkcjonujących secondhandów – mówił w rozmowie z redakcją OmnichannelNews.pl, Mateusz Oleksiuk, CEO spółki.
Realizacja planów
Grupa Kapitałowa, w ramach koncepcji Less.Box, polegającej na innowacyjnych zbiórkach odzieży używanej w całej Polsce, zbudowała i uruchomiła w krótkim czasie portal www.les-box.pl i na bieżąco obsługuje zbiórki od użytkowników używanych ubrań, które następnie są przez Grupę zagospodarowywane.
W zakładanym przez Zarząd czasie w ramach projektu Less.Store, Grupa Kapitałowa otworzyła także kolejny serwis/sklep online www.less.store, który dedykowany jest zakupom odzieży używanej i outletowej, a jego oferta adresowana jest wprost do klientów.